Äntligen hemma=)

Jag sitter med lite musli nu och äter och jag gillar det faktiskt=)
Jag hitta lakan i grå färg och nu ska de tvättas men det får bli på måndag för jag har tvättid då.
Tänk den dagen man har eget hus så kan man tvätta då man vill och när som hellst*underbart*

Jag köpte oxå löstagbara push up kuddar till mina bhar för det har blivit förstora ...IGEN.
Jag har helt enkelt inte råd att köpa nya och bättre att göra de då man ej ska gå ner mer ivikt.JAg trodde aldrig jag skulle förlora så många kupor som jag gjort för jag hade inna G kupa och nu fyller jag inte ens mina dd kupor=/
Så här ser de ut och skit bra och naturligt resultat*glad*


Kommentarer
Postat av: CAMIE

Va söt du är stumpan! :) Det stämmer nog för jag blev piggare sen!

Allt bra med dig? =D

2010-02-24 @ 08:17:36
URL: http://camillahart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0