En hemlighet

Jag har inte mått som jag ska den senaste tiden och jag har inte haft kontroll alls över min kropp.
Mediciner har ej hjälp som de ska och mina andra åtgärdehar ej hjälp heller.

I fredes så höll jag på inne på lagret och jag mådde inte som jag skulle,då heller.
Jag skulle ta ner en hög med tröjor som jag skulle prisänka,men först flytta jag stegen in till "min " bänk på lagret,sen gick jag upp och tog högen och jag kände att benen börja svikta,jag stanna kvar på toppen på stegen tills det börja känns lite bättre.Jag hann halvägs och jag ramlar ner.
Jag landa in till bänken med sidan på höften och innan väggen han ta slut va det kartonger som jag lagt upp som innehöll galjar,så de tog imot fallet.
Jag slog mig inte så jätte illa för jag landa på något som tog imot fallet,och de flesta märkena har försvunnit men så här ser de ut idag..


De mesta har ju gått bort och nu är de så härligt fina i färgen..haha.


Kommentarer
Postat av: Anniepie

Precis! Just det det har han ju! Usch! hemsk sjukdom, men du är ju jätte duktig som hälsar på honom och så efter vad jag har förstått! :) Nämen, vilket blåmärke typ!! Får hoppas att du blir bättre sen! :)Kram!

2010-02-09 @ 15:13:00
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: dumb_blonde

Tack gumman=)



Hoppas du kryar på dig, det låter inte alls kul.

2010-02-09 @ 15:34:58
URL: http://thedumbblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0