Fredag idag...najs=)

En arbetsvecka är snart avklarad och det bra,fast jag bara jobbat minimum.
Idag hoppas jag att paketet kommer och passar de så tack olov betalar jag det om 30dagar..hehe=)
Jag måste ta mig till ikea idag med och jag hoppas på att kroppen orkar den trippen så jag ka få mina matskedar.

Tänkte lite på modet osv.Nu när våren är hrä så börjar alla chock färger komma i starka färger.
Jag förstår inte varför det nästan kommer bara starka färger då?
Vi som inte passar i dessa starka färger...vad ska vi klä oss i?

Oki detta skrikande färgerna har jag inte ofta på mig.
Jag måste börja ta nya fotto på mig och lika så måste jag visa hur fina mina tänder blivit av några gånger med tandblekningen;)


Kommentarer
Postat av: Anniepie

Snygg outfit! :) jaa, gör det! :D är nyfiken på resultataet! :) ha en bra fredag nu! :) kraam!

2010-02-19 @ 09:58:36
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0