Fredag...mer död än levande.

Kunde ej skriva blogg så mycket igår för mina fingra bråkade,men på kvällen kunde jag vara på datan lite men fick skriva med ett pekfinger och det tog tid vill jag lova.

Jag har ej haft en bra natt och vaknat med koliksmärtor imagen så jag är super trött idag.
Jag ska strax ta ett pilatespass och hoppas jag mår bättre sen.
Jag vill stanna kvar på jobb idag för jag ska kika på en tröja jag spannat in ett bra tag på Zäta,samt måste jag köpa kattmat.

Ni får ha en jätte fin fredag.

Gammalt fotto


Kommentarer
Postat av: A.C

hehe..aa precisw..

men jag letar efter ett par kilklack.kan vara snyggt ..o de ska vara i nude-färgat:D riktigt snyggt till våren:D hehe~~

men har ftf inte hitta.t.såg att kenza hade köpt et tpar på topshop:p då måste jag vänta tills när jag e i gbg.. asch..skit störigt..måste ti zara också:P haha.. sugen:D

2010-02-26 @ 10:51:58
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Areyanna

Vilket fint kort på dej! Detsamma gumman! Hoppas du med får en fin fredag!kramar!

2010-02-26 @ 16:32:54
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0