Fullrulle

Jag klara jobba 2h idag bara men bättre de än inget alls.Jag fick oxå en tid till sjukgymnasten tidigare idag.Fick mig en blåsning...haha...nu skulle jag coola ner mig och ta hand om mig m.m för så hde de inte varit innan med mig och det är ju det jag säger,jag mår ju inte bra.

Imorron är fredagen här och då blir det jobb.
Efter jobb så hoppas jag att jag kan hämta ut ett paket och sen måste jag till ikea och köpa matskedar*fniss*
Sen är lördagen här och då ska jag handla mat och helgen blir det att man ska träna och fixa i hemmet som man ej hinner på vardagarna.Nästa helg fyller pappa år och jag tror det blir något kalas så...


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hejsan gumman. Tack vad du e gullig :)

Hur e det med dig idag? Skönt att det snart e helg.

Ha en skön kväll kram.

2010-02-18 @ 18:36:24
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: mia

faaaaaan så fint hår



har just nu uppe bloppis på bloggen, värt att kolla, löshår, bikerjacka och mycket mer :)



puss mia

2010-02-19 @ 09:30:06
URL: http://maarialiksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0