Outfit för idag...men ångra mig då jag såg hur hemsk jag såg ut....

Det är nog en sådan dag allt känns fel.
Även om jag är lite småfet så vill jag kunna klä mig det som jag gillar men jag blir så ledsen då jag ser hur jag ser ut...och vågar helt enkelt inte ha på mig det.
Jag kan inte göra mycket mer än vad jag göra för att gå ner i vikt,för jag kommer alltid ha mina former,och jag avskyr dem!
Jag hatar att jag ska vara den tjocka i min familj...varför ficka jag den röven och de låren som ingen annan i familjen har....jag mår riktigt dåligt över det.


Jag är en köttbulle med enorma lår???
Ha Ha
Jag våga självfallet inte gå utan för dörren så här...men även om jag har gått ner ivikt så är jag inte nöjd...blir jag det någonsin?
Ska man sluta kriga mot sig sj?


Kommentarer
Postat av: Madde

Låter som att du har en lika bra start på dagen som jag. Jag tycker absolut att du ska sluta kriga mot dig själv. Tänk på att det bara är dig själv du skadar och jag tycker du är fin precis som du är tjejen!! Du är varken fet eller ful och dina former är riktigt fina! Har själv former och visst finns det dagar man vill skära bort dem men innerstinne vet jag att jag trivs med dem. De får mig ju att se kvinnlig och sensuell ut ;)



Hoppas du får en fin dag nu tjejen! Kramar från mig

2010-02-02 @ 12:11:15
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Sarah

Helvete var smal du e från sidan. Sån platt mage vill jag med ha :) Tyckte dagens outfit var skit fin på dig :) Fast jag gular inte de här stövlarna som alla springer runt i som går upp öber låren. Men allt de andra ser skit bra ut på dig :) Hoppas att du får en bra dag på jobbet gumman.Kram

2010-02-02 @ 13:08:47
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0