Söndag

Det va kul att träffa pappa igen igår och jag saknar honom redan.Ska strax höra av mig till M.
Å här såg jag ut igår


Kunde inte ta massa fotto av olika anledningar men någon tog jag på mig och pappa,och typ det va väl allt.
Har inte så mycket mer att skriva för jag är både,arg,besviken och trött så det är allt jag vill dela med mig om idag.

Det blir ändringarna i planerna och André så köra någonstans med mig idag och tack olov att han älskar mig för den jag är....
JAg kommer att sakna pappa så när han inte finns mer,för han kan läsa mig som en öppenbok och han förstår hur jag är och fungerar...det är väl så kärlek ska vara.*älskar dig pappa*


Kommentarer
Postat av: Anniepie

Jag har oxå en speciell relation till min pappa. Men bra att ni får träffas så mycket nu då... Jättesnygg outfit! :) Vill oxå ha en kavaj, men sist när jag provade en så blev den så bred i midjan och jag vill ha lite mer figursydda kläder! ;) Ha en bra dag! :) Kram!

2010-02-28 @ 11:13:12
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Anniepie

Japp, jag har bakat muffins idag och de blev jättegoda! :)Hoppas att du får en bra kväll! :) Kram!

2010-02-28 @ 19:12:41
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: A.C

nej ajg vt..men vissa fattar liksom inte vf jag har spenderat så mkt på ett par heels.. ett par skor bara.. men men vissa förstår ju=) haha~~ om man vt hur mkt jag älskar skor:D haha~~



nu är jag hemma igen^^ va på väla med Wahid, lunchat, fikat och shoppat idag.. haft en underbar söndag jippie^^

men tiden går fort..imorgon e dt skolan för min del asch~~ tråkigt nog..fast har bara en föreläsning hehe..^^



hoppas din dag har varit bra också kram

2010-02-28 @ 19:42:20
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0