Söndag-Städedag

Mår inget vidare idag.Det börja redan igår och det är värre idag.
Sov så länge jag kunde tills puckot grannen höjde upp ljudet så pass högt på tv/sterion och sen sänker han igen...så gör han några gånger...vad är det för jävla mening???

Idag ska jag städa lägenheten och sen har jag inte bokat in något.
Mår jag bättre sen vet jag inte om jag gör något,men annars blir dte nog lungt.
Köpte tre dvd skivor för 25kr st så jag kan alltid titta på film=)
Kanske skriver med sen ,men gör jag inte det så har jag nog blivit sämmre.

ni få ha en jätte fin söndag=)

*love you ,långben*


Kommentarer
Postat av: matilda

hejsan, vad tycker du om min nya tröja från Lexington?

2010-02-07 @ 10:18:21
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: Areyanna

Jätte söta är ni=) Vi har med städ och tvättdag här hemma idag=) Efter det blir det massage dock=) WIeeee=) Ha fortsatt härlig söndag å lycka till med städet hjärtat!! Puss

2010-02-07 @ 13:28:39
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0