Tisdag

Vilken natt vill jag säga!Kan ju börja så här att jag skulle färga ett lakan mörkgrått och det blev grått/blått så jag för köpa nytt.
Sen när man skulle lägga sig så va det som vanligt att grannen höll liv.Han kika nog på film och hade basen rött högt som vanligt så mitt soffbord av glas bara vibrera.*irri*
JAg har bott här i över två år nu och jag har sagt till han om den förbannade sterion att visst han kan väl tänk på basen när klockan är mycket.Men det spelas in på natten och si så där tidigt på morrgonen vid fyra!...Kan man bli mer less då?

Jag har bara sovit någon timme och mår inget vidare.Efter jobb så får jag se om jag mår bättre så kan jag träna då.Måste även till jysk och kika på lakan och finns det ej där får man åka till ikea igen=/

jag hoppas ni får en fin tisdag...jag längtar tills imorron...*ledig*


Kommentarer
Postat av: A.C

aa du får komma hem ti mig om du vill..men hemma hos mig e skit stökitgt.. ingen städa när farsan handled e skadad:phaha.. jag e för lat för dt..

o i mitt rum e dt bara skor liksom:p o en liten resväska som jag ska ta med mig när jag åker ti gbg:D haha.~~



denna helgen kan jag heller inte..o nästa kan jag inte..för pappa fyller 65år..vi ska ha fest:D men vi kan boka in en annan helg ist:D ..~~ måste träffa gris innan ocks:p skit lääängesen nu..han kmr inte bli glad omjag dröjer dt..hahaha~~

2010-02-23 @ 10:11:41
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0