Tisdag-ingen bra dag

Som rubriken säger så är det ingen bra dag.Även om jag somna vid nio i gårkväll så mår jag inte ett dugg bättre.
Jag hade tänkt att sluta på min ena medicin men det går inte när jag mår så här.

Idag kommer f-kassan och ams till jobb så vi får se hur de säger.JAg kommer stå på mig och säga att jag måste vänja mig med denna tiden som jag jobbar innan jag kan öka...känns som jag håller på att gå in i väggen,jag orkar snart inte mer.

Idag skulle jag egentligen åkt till pappa för min danska släkt skulle komma över men pga vädret så blev det avbokat.Jag kan nog behöva lite vila...
JAg är så fruktansvärt trött på mig sj,på att må så här och varje jävla dag ska man behöva sätta ett smaj på läpparna när man egentligen bara vill bädda ner sig...trötta mig!


Kommentarer
Postat av: Areyanna

Hej söt! Jag tycker du är supersöt! Sluta nojja dig över din kropp! Det finns dom som skulle dö för lite former, dina former! Du är jätte vacker! Inside out! Tro inget annat! Å den där outfiten ovanför var jätte snygg på dig! Tycker du är jätte duktig som kämpar så! Hoppas det löser sig för dig snart så du får må lite bättre! Lycka till på mötet på jobb idag! Varma styrkekramar! <3<3<3

2010-02-02 @ 14:39:36
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0