Torsdag

Om jag inte har fel för mig så har familia öppet extra länge med erbjudande i butikerna och sånt.
Jag har precis tränat pilates i 15min och man får sådan brännade känsla då man rör musklerna som man inte är van att röra.;)
Ska bli spännade att se om det ger resultat.Jag brukar ge saker och ting en månad för det tar ett tag innan man vänjer sig och att det blir till en vana.

Idag då?
Jag ska jobba och är hemma vid 1600 och då är det middag som gäller.Sen ska jag vibba och bleka tänderna.

Jag vet inte om min faster kommer eller vad,för M har ej hört av sig...jag vet inte riktigt hur helgen blir heller...har en del som ska fixas som vanligt om helgen.

Denna tröjan tänkte jag köpa på hm för 399kr.Då jag prova den så fick jag genast ont i axlarna där dekorationerna är så tunga...synd...annars hade den följt med mig hem=)
Måste spara så mycket jag kan oxå...*ler*


Kommentarer
Postat av: ELLEN

Hoppas du får en bra dag! :) kolla gärna in min blogg och om du gillar den kan du följa mig med bloglovin! KRAM

2010-02-11 @ 09:56:35
URL: http://eswalander.devote.se/
Postat av: AMANDA FALK

Vad läcker tröja! :)



Okej, tack för att du ville dela med dig om alla info. Jag räknar också kalorier, gör av med ca 2700 per dag men jag tycker det är svårt att räkna ut för hur många man äter. Man måste typ veta vikt på saker och ting, ett äpple tillexmepl hur många kcal är det? :O Nåja, jag äter färre än vad jag gör av med iaf, därför jag går ner i vikt.



Tråkigt att du inte kan träna så mycket som du vill, skulle bli galen om jag inte kunde det, stackare.. Det är sant, man har en kropp så man ska ta hand om den!



Vad skönt det lät, hoppas du får det bra, vi hörs, många kramar!

2010-02-11 @ 21:14:48
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

snygg! ♥

2010-02-14 @ 02:23:22
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0