Torsdag

Jobbetajm och solen lyser så fint på snön.
Igår klämde Taamira sig illa på tassen.
Hon ville få i gång Tezzi men Tezzi låg och mös i mitt knä.
Taamira hoppa upp på prynads elefanten och skulle putta igen dörren och hon hade ena tassen i dörren och hon klämde sig rejält och hon va svullen igår=/Lille...

Idag så tror jag skorna kommit,eller som kommer de imorron=)Ska bli spännande.

Har tänkt en del på en ny arbetsträningsplats....OM jag nu skulle bytta*inget jag kan berätta om*
Jag lutar mot HM eller Cubus....hrm..

Lite suddig bild men jag glömde fokesera (hur det nu stavas) bilden innan den togs=/


Kommentarer
Postat av: Areyanna

Kul=) Alltid kul å testa nått nytt Cubus är mysigt=) Har massa fint! Är det en tröja med tryck eller strazz skärp? från? kram!

2010-02-06 @ 09:18:44
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0