Vakna tidigt

Kl sex vakna jag idag...och jag lär säkert vara död senare;)
Jag va på väla en tripp igår och fynda.

Ny naturvit cardigan(äger ingen)..dessutom va det 20% rabatt.

Nitväska som jag varit ute efter ett tag...jag fick 25% rabatt på köpet och så hade jag ett presentkort så mina fynd kosta knappt mig något=)


Idag ska jag handla på citycross och sen kl 5 ska jag till pappa och träffa min familj.Ska bli kul för det va ett tag sen.Även om jag hade haft något bokat idag så hade jag ändrat de för jag vill ju träffa så pappa så mycket som möjligt,för sen är det försent.Pappa går först för mig.

Jag önskar er alla en fin helg


Kommentarer
Postat av: A.C

hej gumman:D



aa jag har shoppat:D en massa:D skit dyrt att shoppa här nu..fyfan asså.. dt e mkt billigare i sverige tkr jag:p haha..^^

jag har lagt ut mi outfit..du kan se.. skit dyra..fyfan!:S ..~~

allting e över 500kr, minst iaf.. lr ngt .. uff~~ men handlade ändå en massa:D skut happy nu:)

v ska fira kinesiska nyår idag..ska ut och äta:D hehe.. ajg har dt skit kul här faktiskt:D



hmm~~ vädret e också njas..soligt ida:D lite kyligt men ja..fryser inte så mkt..taxi överallt liksom:p annars kör Mamma^^ hehe~~



jag kmr hem nästa lördag.. den 20:e~~

ha en trevlig helg..gumman:D

2010-02-13 @ 09:46:36
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hejsan gumman.

Jo färgningen blev bra.

Oj vad du vaknade tidigt :P

Kul o träffa familjen idag:)

Själv ska jag inte göra något. Min sambo har väl vaknat på fel sida som vanligt o sitter bara vid sin data. Så jag kollar på tv.

Blir nog inget äta ute heller.

Hoppas att du med får en fin helg.Kram

2010-02-13 @ 14:32:04
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hejsan gumman hoppas allt e bra med dig idag?! Hoppas din dag igår var bra. Ha en super mysig alla hjärtans dag.Kram

2010-02-14 @ 09:15:05
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: helena

haha vad är arobic? x]

2010-02-14 @ 13:09:45
URL: http://heelenass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0