Fredag

Vad min blogg är tråkig!!Har ju inte så roliga saker att berätta,men men..bloggen handlar ju om moi så då får det vara på gott och ont;)

Igår kunde inte sjukgymnasten sticka i nålarna*fniss*
Jag va så spännd så nålarna bara böjde sig.
När jag kom in och lade mig på bänken så sa han:sluta & spänn dig Hanna du ligger inte rätt.
Efter han kollat på min ställning och mig så fick han konstaterat att det inte va jag som låg fel utan jag va så stel och svullen.
Sen så va han tvungen att skämta om att jag va en spännd liten jävel..;)
Efter många försök så fick han snurra i nålarna samtidigt som han tryckte.
Idag är jag mörbultad och ännu mer svullen så jag får göra några övningar i lugnt tempo idag med.

Jag får nog åka till jobb idag snabbt för jag har lagt undan en tröja jätte länge så jag får hoppas chefen är där så jag kan få köpa den snabbt.

Denna klänning finns på gina igen fast inte exakt modell.Finns i många fina färgen och kostar 199kr.
(jag köpte min på rea och kosta 49kr)


Kommentarer
Postat av: Areyanna

Äsch da inte är den det! Min känns likadan!! Hmm, =/ Snygg dress girlie! Super söt! Å att den va så billig gör ju det hela ännu mkt bättre=) Ha en tokskön fredag min sköna!!=) Puss

2010-01-22 @ 13:18:40
URL: http://areeyanna.blogg.se/
Postat av: A.C

vad hade du för boots?? Nya lr?.. har aldrig sett dem ju.. hmm~~ visa imorgon:p hahaa



dt blev ändå fika igår med Nina.. o jag var hema hos henne tills halv tolv:p haha~~

den bakelsen var inte gott.. för sött.. uff~~ chailatte var sådr också.. gillar inte mezo, men dt var längesen hon var där..df gick vi dit:p o mezo tar ju aldrig emot kort heller.. helt jobbigt:p hahaha~~



jag ska träffa wahilda idag.. vi ska til thaicorner och äta:) hehe~~ så jag ska hämta henne kl sju=) jag vaknade nyss.. uff~~ måste fixa mig snart:p haha.. vad ska du göra då?:D pusspusss trevlig helg..o vi ses imorgon:D JIPPIEJIPPIE:D

2010-01-22 @ 14:13:11
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Anniepie

Jag tycker att din blogg är intressant! :)Jo, det är väll bäst att hämta kläder man lägger undan så de inte försvinner ;) hihi Även om det är på ens eget jobb. hihi Hoppas nu att du får en fortsatt bra dag och jag ska nog kolla om den där klänningne om jag kommer till gina. :) Kraam!

2010-01-22 @ 17:21:39
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Sarah

Hej gumman. Den kläningen klär dig verkligen. Hur e det med magen idag?? Soo what om bloggen e tradig imellanåt, som du själv skriver så skriver du ju för din skull. Ingen har ett glamigt liv varenda dag :P Usch denna dagen har varit super jobbig.Blev jättedålig av min citodon i morse. Blev yr svimfärdig svetten bara rann av mig och illamåendet :( Satt mig på toa sedan kunde jag inte ta mig därifrån. Jag var helt väck. Tur att mamma kom och hjälpte mig. Så i morgon ska jag hämta ut andra tabletter, För nu när jag tog en så blev jag jätteyr igen. Suck. Hoppas att du får en bra helg iallafall. Kram

2010-01-22 @ 18:24:25
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Anniepie

Jag har ingenting planerat i helgen så det är skönt! :)Ska bara slappa och ta det lugnt för att det har varit en jobbig vecka med mycket prov! :P hehe men du får ha det så bra du med vännen! :) Kraam!

2010-01-22 @ 19:50:06
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: A.C

jaha.. var dt dem?:O Oj..men de ser ju bra ut när du hade på dig... visa imorgon iaf..



dt var skit kallt ute..så vi e hemma hs mig nu..e super mätt också:p haha~~

jag längtar efter att träffa dig imorgn gumman:D hehe~~ pusspusss

2010-01-22 @ 22:44:35
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

snygg!

2010-01-23 @ 00:02:19
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0