Hemma

En stor post hög låg i hallen och vänta på mig.Min akassa ville ha ett papper från f-kassan som styrker mina uppgifter och jag är säkert inte den ända som har problem då man blivit utförsäkrad...man är tydligen inte sjuk enligt dem.
Men men kontakta f-kassan om de pappret så nu får vi se när det dyker upp....som sagt,jag är nog inte den ända.

Idag på jobb gick det bra fast jag inte alls mått oki.Men man försöker och jag sa i från att jag inte mådde så bra.DEt handlar om min hälsa och jag gör vad jag kan för att klara det som ska klaras...och jag tyckte det gick ganska bra idag trots allt=)

NU ska det tvättas,bleka tänderna och sen bara mys.
Föresten gjorde jag wok igår och idag åt jag det.JAg hatar wok och allt sådant nyttigt...men det gick ner...hehe..en hel middag bestod av 200kcal!


Kommentarer
Postat av: A.C

hhaha..tack .. jag klädde bara på mig ngt idag.. visste inte vad jag skulle ha på mig du vt.. men men lyckades ändå på ngt sätt:p slängde bara på mig ngt imorse:) haha~~



åhhh..va gott:D jag har inte druckit chailatte på flera veckor nu ska du veta:p haha~~

har inte ens hunnnit at gå ut o fika:S jobbigt .. men e ledig imorgon..ska kanske träffa en kompis ikväll..får se om jag pallar köra ut:) hehe~~

2010-01-18 @ 17:44:18
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: A.C

hej:D



tkr du?? men jag tkr de skor e inte min stil längre:p hahaha~~ jag vt fan...kasnke bara för jag redan har beställt fem par skor ... :p jag hinner inte ens använda mina skor fan:p bara köper in o in o in hela tiden:p hahaha~~

asch..få¨r se lah:D



naww..dt gör jag med:D kmr bli kul som vanligt:D

2010-01-18 @ 18:08:04
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Anniepie

Jag älskar wok! ;) hihi Snygg outfit du har som alltid förståss! :) Ha en bra kväll nu! :) kram!

2010-01-18 @ 21:13:42
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Areyanna

Du är så duktig som kämpar på trots alla hinder! You Go girl!! Puss!

2010-01-19 @ 11:38:31
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0