Inte min dag

Idag skulle man ej gått upp...bara strul=/
Pengar som ej dökigt upp,massa papper från f-kassan som motsäger det ams säger,jag har nog lämnat fel på närvaron,blir lovad en del som ej hållts,naglarna blir ej bra och väskan jag köpt igår är skickad men till fel adress....behöver jag fortsätta?
Vissa dagar blir bara skit.
Naglarna håller på att torka och ska sy in klänningen jag köpte,eller det är egentligen "zigenarkjol" som jag köpt för några tior som ska bli en tubkläning...hur lär det hela sluta?

idag är det bar suck och problem


Kommentarer
Postat av: A.C

jag vt gumman, kmr inte beställa fel..lita på mig;) hehe..^^

de har stängt e6 nu... om jag körde imorse d har jag inte kommit hem idag:D tur tur asså:D

2010-01-27 @ 15:23:49
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: CAMIE

Nej det är ju inte det ;P

Hehe, tack så mycket sötnos^^,

Allt bra med dig idag? :)

Kramar^^,

2010-01-27 @ 21:56:53
URL: http://camillahart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0