Lördag

Jag behöver snart inta ta medicinen...och jag är glad för det.Jag har ju fruktansvärt ont fortfarande men så länge man får behålla det man äter så är det bra.
Jag ska trappa ner på mitt smärtstillandet men ska bara vänta efter pms har försvunnit;)

Idag kommer AMY!!!!Va år och dar sen sist*fniss*
inte riktigt sant men det va ett tag sen så det ska bli kul att träffas igen=)

Igår kunde jag inte hämta tröja för chefen hade gått hem(får bara handla av henne)
På måndag får jag köpa den helt enkelt då=)

Är osäker på dessa skorna...kosta 69kr.

De matchar min outfit(lägger upp bild sen)


Kommentarer
Postat av: Anniepie

Nää, alltså jag brukar inte ha så ledigt om helgerna men denna helg bestämmde jag mig för att bara ta det lugnt och vila! :) hihi Men de skorna var ju jättesnygga för endast 69 spänn! :) Ha det bra! Kram!

2010-01-23 @ 10:51:20
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Sara

SKITSNYGGA!!



Va skönt att du mår lite bättre gumman.. hoppas det blir ännu bättre snart. Puss på dig!

2010-01-23 @ 13:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0