Lördag

Jag har nyss vaknat.Vakna tidigt igen och tankarna bara flyr runder och jag är otroligt ledsen och rädd.
Jag gråter oftast när ingen se eller märker,hur hantarar man att ens pappa snart dör?

Jag har storhandlat idag och jag kände att det gick inte så bra.Tappar varorna och går allmänt och vinglar och det är jobbigt att vara bland folk när man ej mår bra,så jag gick och lade mig i två timmar och lite bättre är det nu.

Idag blir det bia med s & t och det ska bli spännande att se hur jag klarar det.HAr haft ångset innan jätte mycket då jag va på bia då jag va yngre så jag är lite nervös men det ska nog gå bra=)

imorron fyller ANdré år och jag har handlat en present åndån igen;)Gillar att ge mer än få faktiskt.
Imorron ska jag fråga pappa om jag kan komma en stund med.
Tiden går så fort o träffar man honom för sällan så märker man hur kraftigt sjukare han blivit.
Ska göra det bästa av det som finns kvar,fast det är svårt.

Älskar min familj=)


Kommentarer
Postat av: Anniepie

Naww va snällt av dig att besöka honom! :) Hmm vad är han för sjuk om man får fråga? Eller det kanske är jobbigt att berätta... Hoppas i alla fall att han klarar sig! håller alla tummar jag har! :) KRAM!

2010-01-09 @ 21:18:22
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: jennica

allt bra :)?

2010-01-09 @ 23:10:16
URL: http://jennicaelin.blogg.se/
Postat av: A.C

hej gumman:D



dt e skit svårt att vända tillbaka dygnet fan..

sov som vanligt igår..fast tänkte att vakna tidigt..men var vaken runt tolv tiden fast hade inget ork att stiga upp..uff.. sen somnade jag in igen:p vaknade halv tre.. tvingade mig sj att vakna liksom:p haha~~ annars kmr jag inte kunna sova ikväll ju..o tenta imorgn.. kmr vara dödens:p haha~~



finns inte mkt att göra på en söndag:( tråkigt tråkigt.men ska nog plugga igen idag..asch:S

2010-01-10 @ 15:24:03
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Anniepie

Hej gumman! :) Oj, jo jag har hört talas om den sjukdommen och den är ju så hemsk! :( Men hoppas i alla fall att han blir bättre och att han klara sig! :) Kramar om!

2010-01-10 @ 16:13:57
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Sarah

Hejsan gumman. Hur e det med dig idag? Har din helg varit bra?? Min har varit helt ok. Men idag har jag huvudvärk o det e så himla tråkigt. Måste snart laga middag men soffan känns mer lokande för tillfället. Kramar

2010-01-10 @ 16:34:00
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0