Måndag

Då är det som vanligt igen,jobb hela veckan förutom onsdag för då blir det träning för tusan=)
Jag har inte haft tid att blogga för några akuta grejer gick före och hela lördagen gick åt att vara hos pappa till kvällen.

Min "ledighet" har inte gått en enda dag till ledigt.Jag har inte en enda dag suttit och sagt att hela dagen ska gå till att mysa,för det har helt enkelt ej gått=/


Idag efter jobb ska jag till banken.Måste fixa så jag kan betala räkningarna via nätet.Sist så kunde de ej hjälpa mig då jag va hos dem för deras server va nere.Hoppas på bättre tur idag.

Igår va ambulansen och polisen här,och det är aldrig kul när man få se något sådant hemskt.Tror dock det va jobbigt för André i och med han såg det hela.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hejsan gumman. Jo det e ok här. Ska ringa doktorn i morgon för min sjukskrivning går ut på söndag. Och jag kan inte ha sko på foten än. Men men. Ja det e jätte skoj med kameran fast jag fattar den knappt :P Men det kommer väl. Usch vad hände hos er igår då?? Meb ambulans o polis o så? Ha en bra dag på jobb.Kram

2010-01-04 @ 10:11:11
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Areyanna

Hej gumman! Tack för dina superfina kommentarer! Du får mig alltid på bättre humör! Love you! Säger detsamma dock, min ledighet blev inte alls som jag tänkt det, .. vi fick besök hela helgen, .. å senn blev det annat som gällde, å nu väntar jobb hela veckan. Men men man får göra det bästa av det=) Denna vecka jobbar jag em/ kväll allafall. Allafall nått=) Usch da, vad var det som hände? Hur är det med din pappa? Kramar!<3<3<<3<3

2010-01-04 @ 12:24:01
URL: http://areeyanna.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hejsan gumman. Ja jag hoppas också att det går bra. Nä men usch död i tre dagar. Fan vad hemskt alltså.. Men hur kunde din kille hitta han/hon?? Var denna inte i sin lägenhet?? Hemskt i allafall. Hur var din dag på jobb?? Min dag har varit bra. Men överansträngt fossingen lite..Kram

2010-01-04 @ 19:15:16
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: A.C

hejhej:)



Sorry att det tog tid att svara dig..men Nu är jag här igen.. kom hem för några timmar sen faktiskt, .. har varit borta i en hel vecka utan internet:( asch.. tråkigt nog. gris har inte fixat dt du vt..men han kmr nog fixa dt denna månaden med intenet..asch..



allt väl med dig då? det var ett tag sen:) Hoppas ditt nyårsfirande har varit super, min har varit underbart faktiskt, känns bara att tiden går fort...



Önskar dig ett underbart år o göra allt som du inte har hunnit göra under 2009:p får träffas snart:D pusspusss



Godnatt:)

2010-01-04 @ 23:57:55
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0