Mys

Hade super mys med Amy.
Hon försökte oxå rätta till peronliga fottot på sidan men det gick inte.Min bild blir så suddig och jag vill ha skärpa ju=/

Jag blev klart kass igen när amy gick.Jag tänkte vi kunde åka handla mat men andré hann komma runt svängen för vi fick köra hem till mig igen och så blev jag kass....igen.
De första två pillerna hjälpte inte och sen fick jag ta starkare piller och nu verkar det lugnat sig.
Jag har ju bara ätit frulle men de fick jag ju inte behålla.
Jag har fått lite mat i mig och jag hoppas jag får behålla det...någon som vill ha min mage??

Nu ska jag bara mysa med katterna och mannen mig,är helt slut som människa idag.

Beträffande skorna så lämnar andré tillbaka dem.
Jag har redan ett par liknande i lila färg och det va som amy sa till mig...kommer jag använda dem?
visst de va billiga men det är ofta då man köper dem och sen står de bara och tar plats.

Tack amy för idag gomman.


Kommentarer
Postat av: A.C

fan fan fan.. jag skev ett skit lååångt inlägg till dig..men internet kraschade helt plötsligt..så allting försvann.. jävla skit.. arg nu:( ..~~



vilken bild:p det var i somras ju.. borde ha tagit en ny bild på oss idag.. den bilden är så jälva ful.. jag såg ful o brunut ut:p haha..hemskt=/ ~~



naww stackas dig att mådde dåligt igen sen jag åkte.. borde knaske ha stannat:p hehe.. så dt blev inget mathandlandet? hoppas du kmr må bttre lah.. din mage såg inte klokt ut iaf:U/ snyft~¨



sitter här o kollar tecknat film med jonas:p känner mig så barnslig.. haha.. kollar på tom & jerry och skrattar ihjäl oss:p hehe.. ska hämta farsan sen också..hoppas han ringer tidigt ändå för jag e redan trött jag:(



jag kmr nog kolla igenom asos nästa vecka..jag kmr köpa mer när jag väl få pengar:) så dt e bättre. men annars kan jag bara klicka dina skor hem..du behöver inte betala mig frakten:) hehe.. men jag ska se ... brukar inte kunna låta bli att inte gp in där och bläddrar:p hehe..^^



krya på dig och ta hand om dig lah:D ses nog snart:D heh..^^ juste..nästa gg får du äta hemma hs mig ju;) du lovade!!!

pusspusssss

2010-01-23 @ 22:02:53
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: angelica

tråkigt :(

hoppas det blir bättre! :(

2010-01-23 @ 22:16:50
URL: http://angelicahjohansson.blogg.se/
Postat av: CAMIE

Nja, jag tycker det funkar bra med 1300 kcal om dagen fast jag tränar. Jag blir mätt iaf :D

Du ska nog inte äta för lite bara så du inte får ätstörningar för det är inte kul alls! :S

Jaha, usch va läskigt! Då tycker jag att du ska ta det lugnt och i din takt! 12000 steg om dan är ju skitbra :D



Hehe, det är ingen fara! Det är kul att du vågar fråga och jag svarar gärna :) Mitt bmi ligga på 24.5 ungefär och det tycker jag är lite högt men när jag nått min målvikt så kommer jag ligga på ungefär 21 :) Var ligger ditt bmi på? =)



Tack så mycket sötnos! ^^, Det värmer att säger så för jag har verkligen haft det tufft med skolan de senaste åren!

2010-01-24 @ 02:26:29
URL: http://camillahart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0