Onsdag

Mår inte mycket bättre idag=/
Ska strax ducha så jag hoppas det känns bättre sen.Jag är inte alls i form.

Idag ska jag:
*ducha+bus
*inpackning i håret
*ta Tezzis öronrens +borsta hennes tänder

Om jag mår bättre sen så ska jag även färga mitt nya löshår jag fick i går.
Det är första gången jag köper en dyrare variant och kvalitén va super då jag öppna den igår.Men sen och andra sidan är alla löshår super fina då man precis får dem och man vet inte om dem är super bra för än man tvättat och stylat det.
Jag tvätta en bit igår och det va lika fint som innan och inget trassel.
Så här ser det ut:

Dock så är det med "guld/honungsfärgat" IRL.
Happyhair är dyra men fan så bra servis och kvalité.Inget slitet hår eller topparna utan de ser nyklippt ut.Längd:60cm.

Hitta en kläning jag ska köpa på hm faktiskt.Trivs i långa kläningar så jag kan gömma mig i;)



Kommentarer
Postat av: Sarah

Hejan gumman. Ja jag ska snart åka till Ikea :) En vän hämtar upp mig :) Ja visst e det tradigt aqtt gå där själv. Hur e det med dig idag annar? Kram

2010-01-13 @ 12:45:38
URL: http://https://sunlightsymphony.blogg.se
Postat av: A.C

nej jag beställde 37:or:p haha~~

man vt aldrig fan.. jag har hört att såna "kändisskor" e alltid en storlek mindre.. så vi får se..annars får jag byta ju liksom. du får nog hjälpa mig med dt tror jag.. de kmr skicka ut i slutet av Jan står dt..så dt e ett tag till.. hehe~~ första gg jag bställer ngt från H&M..fattar fan ingenting..tänkte ta faktura ist du vt.. för jag eså osäker med storlek.. men jag vt inte hur ajg tryckte så blev dt kortbetalning.. ashc.skitsamma nu liksom:D jag får pengar tilbaka annars sen:p haha~~



pussss

2010-01-13 @ 16:20:11
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0