Pust

Har sovit ca 4 timmar idag så jag är helt slut.Det är kämpigt på jobb men jag får kämpa på helt enkelt.Tyvärr är det så att efter jobb är jag svin dålig och svårt att hålla i bestick och lika så att resa sig och gå....ja listan är lång.

Har ju haft strul med en räkning och betalningsätt.Jag har ju övergått till att betala räkningarna via nätet och banken avsluta det gamla sättet och en räkning ej blivit betald och snart har förfallodagen gått ut.
Jag har suttit i en halvtimme med giroinbetalning och sen med banken och nu får jag avakta tills banken hör av sig.Jag ska bara få klartecken från banken att de ej drar räkningen så jag kan betala via nätet....måste bara få en ny faktura igen bara...*pust*

Ska börja tidigare på jobb idag..
och det blir en lång dag idag.

Har inget löshår i här.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej gumman. Nä inget skoj med huvudvärk. Men som tur e demn borta idag. Hoppas att det löser sig med räkningen. Sånt e aldrig roligt. JAg har gjort en lista på min blogg och jag har utmanat dig :) Hoppas att du vill göra den gumman. Ha en bra dag på jobb.Kramisar

2010-01-08 @ 09:48:27
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0