Torsdag

Det är snart helg och denna veckan har jag varit sjuk och det är super tråkigt.
Jag har inte sminkat mig alls dessa dagar och jag som annars brukar sminka mig varje dag;)
Jag ska ta tempen ikväll igen och har den gått ner lite så blir det jobb imorron,får ta det superlungt bara.

Jag har kommit på vilken kropp jag ska sträva efter.Jag vill/kan inte blir pinnsmal men typ denna kropp som kim har vill jag ha:

Jag har ju mina former och jag kan ju aldrig bli av med dem men detta är ett sunt mål jag ska sträva efter tycker jag.
Tyvärr har jag inte kunnat träna som jag ska i januari så jag har ej gått ner något.
Dessutom måste jag ändra kosten igen för kroppen har blivit van med det jag äter så jag måste ändra på det med.

Ni får ha en fin Torsdag allesammans=)


Kommentarer
Postat av: Sara

Hejsan gumman. Va trist att du är dålig. Hoppas du mår bättre snart! Skolan har satt igång så det är full rulle här nere. Hoppas din dag blir bra! Kram kram



Ps: Din kropp ser redan ut som tjejen på bilden. Fast du är mkt finare! =)

2010-01-14 @ 10:03:08
Postat av: Sarah

Hejsan gumman. Tack :) Ja det förstår jag att det måste vara jobbigt. Det e ju skönt att han kan prata lite iallafall. Hur e det med dig då? Du har fortfarande feber läste jag. Så tråkigt. Hoppas att du e bättre tills i morgon. Ha en skön dag.Kram

2010-01-14 @ 11:04:54
URL: http://https://sunlightsymphony.blogg.se
Postat av: Carolina

Snygg kropp att eftersträva :) Och när det gäller Kisse, hon ska inte operera sig.

2010-01-14 @ 14:10:10
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0