Vet ni vad....

Har lyckas med???JO jag har tappat mittnagelack på datan så några tangenter är fördervade i utseendet.
Visst knapparna fungerar men några knappar får jag tycka hårt på att de ska fungera...jag är en klant och sånt gör mig ännu surare...

Jag vill inte vara hemma mera nu och jag vill göra något.MEN nu så ska man till trevliga läkaren och jag är sur på André att han tvingar mig.Vet ju att han menar väl men även om kroppen inte mår bra,så gör man något bra för själen så mår kroppen bättre,känns det som.
Kropp och själ hör i hopa och även om jag inte alls mår bra så vill jag heller vara på jobb.

Jag hitta dessa godingarna ;)

kostar mellan 200-250kr bara!

Dessa kosta bara 93kr




Kommentarer
Postat av: Emilia

Var hitta du skorna? Dom övre är superfina :)

2010-01-20 @ 16:04:02
URL: http://emiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0