Em

Tiden bara rusar och just nu försöker jag klämma i mig den sista av salladen.
Det blev nötkött ca 150g och sallad brevid.

Jag kan inte sluta tänka på en person som är nog min räddare i nöden.JAg glömmer bort vilken solstråle hon är ibland och sen kommer hon och skiner upp hela mitt liv och tillvaro.
Innan då jag behövde prata av mig så ringde jag alltid pappa och vi prata flera gånger om dagen men nu går inte detta.Ibland känner jag mig så vilsen och ångest över saker och ting och så fort jag lyfter luren och ringer så säger hon alltid rätt saker och jag blir alltid berörd efter pratstunden.
Jag är så lyckligt lottad över att jag har en fin vän som finns där i vått och tort.
Jag tror man möter en del människor då man verkligen behöver möta dem och jag kommer alltid vara tacksam för din vänskap Sara!

Jag ska hjälpa André med lite saker på bilen idag och annars blir det slappt och mys.


Mina finaste värdefullaste vänner.


Kommentarer
Postat av: Ninah

du får se den på torsdag :D

2010-03-28 @ 16:18:07
Postat av: Sara

Oh va rörd jag blir av de fina komplimangerna! Jag är också tacksam för vår vänskap ska du veta gumman. Du vet att jag alltid finns här om du behöver prata eller dyl. Ta hand om dig! Massa kramar!

2010-03-28 @ 16:34:11
Postat av: Johan

Ja, såna vänner är värdefulla, verkligen! :) Ta vara på varje minut du kan få med henne och ta aldrig något förgivet. Man ska vara mer tacksam än vad de flesta är idag över det man faktiskt har och kan vara lycklig över :)



SV: Den har jag inte sett, men 2012 ska jag se, någon gång :)



Hoppas dagen blev bra :)

2010-03-28 @ 19:47:58
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: Evelihna Strömberg

Okej :) jaoo, jag har stl 40 kanske 38 om jag har tur... (A) Är du lång? Jag är 170... och väger ca 70 KRAM

2010-03-28 @ 20:05:51
URL: http://evelihna.blogg.se/
Postat av: Evelihna Strömberg

Tack (A)

Okej :// Men den vikten du har nu är väl alldeldes lagom?? :D kraam

2010-03-28 @ 20:16:41
URL: http://evelihna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej, mitt mål är 65 :)

2010-03-28 @ 20:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0