Halva dagen gått...

Även om man ej gjort något speciellt i helgen förutom att handla mat och färga håret så har tiden bara flugit.
Jag har haft en underbar helg faktiskt och träffa ju pappa igår med och nästa helg ska jag nog dit en snabbvisit igen och det ser jag framimot.
Jag har gjort allt som ska göra försutom att jag ska slänga mig i duchen.
Dock så har jag inte lagt i ljusa slinger längst upp vid benan för jag är osäker om jag ska ha de ljusare hållet eller om jag ska gå mot det mörka hållet.*hrm*
Jag får tänka mer på det iallfall;)

Tränat en timme och ska ducha nu och sen får jag se om jag vunnit på tradera.
Jag vet att jag INTE skulle handla något mer men va fan jag har ju några kr till så vinner jag så vinner jag;)Vinner jag så lägger jag ut bild på vad;)

Detta va väl sist då jag parta ute tror jag??
Nå ja men jag städa i alkoholskåpet och mina öl går ju för fan ut snart...jisses...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0