Hemma...

Jävlar va sleten jag är och så kass jag är!!
Ja nu har jag sagt det och över till annat.
Jag "jobba" över idag så denna vecka har jag klarat 13h.Ville inte gå från jobb när jag hade S & T som va där och det känns så tråkigt att de va sista dagen jag jobba med T=(

Jag ska nog bara vila idag och svara på era kommentarer snabbt för sen vill inte mina fingrar mer idag.

Till N....jag raderade din kommentar för jag tyckte det va så pass persoligt så att jag vill inte folk ska läsa om den här.*Kämpa på fast det är hårt,vet du kan*

Trevlig fredag alla=)


Kommentarer
Postat av: ninah

no worries:P du också.. nu ska jag iväg till vännerna och dricka lite viiiin:D gotte !

sköt om dig !

2010-03-12 @ 18:30:16
Postat av: Johan

Varför är du kass för vännen?



SV: Det är självklart att man gör det för sin egen skull tycker jag. Gör man det för andra, då är det något som har gått snett...

Jag har nog ganska hög ämnesomsättning...



Ja, det lär väl bli det... Får se hur länge vi får ha kvar honom... Hoppas på så länge som möjligt :)

Ja, parafinolja får han, vet inte exakt hur ofta, men ganska ofta :)



Ha det bra du också :)



Kram

2010-03-12 @ 19:18:00
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: Anniepie

Jag är oxå trött idag! :) Blir fredagsmys som vanligt! ha en bra kväll nu i alla fall! :) kramar!

2010-03-12 @ 19:18:22
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0