Lite bättre men inget att hurra för...

Jag blev hemsickiad från jobb idag och jag förstår dem oxå.Jag hade gjort va jag kunde för att bli bättre men jag blev bara sämmre och sämmre och jag kan inte helt 100 säga att det är mina sjukdommar som bråkar eller om det är virus.
När jag väl kom hem så har jag bara vilat och prata i tele med ams.
Jag ska vara kvar på GINA TRICOT och arbetsträna.Lika så fick jag klarteckan att bara jobba 10h/veckan om jag klara det så det är skönt att hon förstår att jag vill så mycket men mina sjukdommar har ju sina egna liv.

Just nu är jag piggare men har bara fått i mig morötter.Får försöka äta lite senare.

Idag har jag ett paket och hämta och André kör mig efter 1700 och hämtar de.
Annars får jag bara vila så jag kan får jobba imorron med mina underbara kollgor.
En rolig sak va att jag och en kollega hade exakt matchning på kläderna...haha.
En randig svart och vit tröja och svarta byxor*fniss*....vilka odds lixom;)


Kommentarer
Postat av: Johan

SV: Ja, nu verkar bloggen vara som den ska igen =)



Vädret har grym inverkan på en. Det tror man inte egentligen, men så är det.

På ett sätt är det ändå bra att det regnar, för då smälter all snö :)



Hoppas din helg var bra :)

2010-03-22 @ 16:50:23
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: A.C

vart har du köpt skorna ifrån då?:D



jag lämnade nyss jonas ti träningen. Pappa har åkt ti stockholm:S asch.. ensam hemma igen:p jävla skit.. haha~~



naww..tack:D jag gillar mitt rum:D hehe men e lite för litet nu pga alla skorna.p haha~~

2010-03-22 @ 16:59:17
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: JENNY

Ja det var tråkigt att det inte funkade :c

Tror killen ville pröva dem, men jag har ju två tuber, så vill han inte ha, får du gääärna köpa dem billigt! :) KRAM!

2010-03-22 @ 17:36:31
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0