Måndag

Kroppen är inte så pigg idag men det beror på maigränen igår som jag hade hela dagen men på kvällen gav dem med sig.Kvar lämnade den tung kropp och tugt huvud....har ni det lika dant?

Jag har precis gjort pilates och ska stå på vibrationsplattan oxå,och jag hoppas jag hinner lite innan jobb.

Jag har fått sålt mina gardiner!!Hon betala in dem igår och idag efter tolv lär jag se pengarna och det va 400kr där!=)
Alltid kul med extra pengar och visst lite förlust har jag fått men med tanke på att jag betala 500kr och att sen legat i en garderob i snart 2år så är 400kr bättre än inget alls;)

Idag blir det jobb och sen tvätta och bleka tänderna.Jag väntar även in ett paket och jag ska fotto och lägga ut dem när jag ser de har kommit;)

Nu ska jag läsa bloggar och morna mig;)


Kommentarer
Postat av: Sarah

hejsan gumman. Gud vad snyggt det mörka var på dig :) Allt bra med dig annars idag? Hoppas att du haft en bra dag på jobb.Kram

2010-03-22 @ 15:57:14
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: [email protected]

You did it socker! Fyyy va söööt du blev" Riktigt hett!! Hot hot hot hot!! Lovely colour!! Så läckert!! Åååååhhh!!! Avis!! Hoppas du mår lite bättre idag? Puss å kram!

2010-03-22 @ 19:49:38
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0