Pust & stön

Fattar inte alls vad det är med mig men helt slut är jag och allt värker.
Mina läppar är fortfarande lagret "hud" bort frätt och såret i mungipan bränner.
Man ska minsann inte göra hemmablekning på tänderna om man har sprukna läppar för det resulterar du får frätningskader...aj...

Min mage är inte min vän idag helle och ska bara slappa nu.Tezzi har precis hoppat ner från mitt knä och nu kallar soffan.

Jag hoppas er helg blir bra och min helg blev inte alls så som planerat.Oj jag glömmde att berätta att håret blev kanon.Det va ju avslitet i nacken och håret klipptes bara lite och med tiden så har vi klippt bort det.Jag ska inte ha mitt hår uppklippt mer för mitt hår klarar inte de för topparna blir avslitna.Men jag har fortfarande halvlångt hår;)


Kommentarer
Postat av: Ninah

Tack, hoppas din blir bättre;P Har nyss kommit hem från shopping, lite smink och en ny väska.. FINALLY! storhandling och nu blir det lasagne med massa filmer:P

2010-03-27 @ 18:07:13
Postat av: A.C

aiya..inte alls roligt du mår så dåligt:( jag som hade längtat efter att se dig fan..lääängesen ju:S aiyabaya..men vi får väl skjuta upp dt efter min gbg-resan..efter jag har fyllt år också.. hehe~~~

krya på dig lah giummiz:D

2010-03-27 @ 21:27:36
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hejsan gumman. Jag sätter in pengarna om tio minuter sedan skickar jag adressen. Kram

2010-03-28 @ 10:07:29
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Du är för go du! Vissa har ju så fin röd färg i sina läppar att inget mera behövs, vaselin har jag aldrig andvänt dock, är det bra? Fått för mig att det torkar ut läpparna å smakar illa? Ang Detoxen så mår din mage mycket bättre av det troligen och hela din kropp! Testa! De finns både i tabletter å flytande ! Man minskar på fettet , saltet, alkolen och det farliga kolhydraterna när man detoxar för bäst resultat. Senn ska man inte köra ingång förräns man är helt frisk från förkylning för bässt effekt. Jag blev förkyld precis när jag köpt den oturligt nog så jag får vänta lite. Men methodraine kan jag verkligen rekommendera! Hälsan hänger ihop både på in och utsidan=) Sånn pigghet å energi som man får efteråt har jag aldrig vart med om innan man strålar å känner sig som en helt ny person!! Lycka till söt å ha en helt underbar söndag nu! Kramar!

2010-03-28 @ 11:00:28
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0