Lördag

Tänka sig att jag har storlek 38 igen(byxor).Jag har nog inte haft den storleken sen jag va 15-16år=)

Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt för mest av allt är jag såå enormt besviken på situvationen jag nu hamnat i.Jag sitter här helt sj i lägenheten och jag hade bokat sen en vecka tillbaka att jag skulle få besök.Men det blev aldrig så...jag gick upp kl 7 imorse för att må någerlunda bra,göra sjukgymnast övningar och allt annat som jag "måste" göra för att må lite bättre,jag har sovit 4 timmar inatt bara. Hade jag vetat att de aldrig blivit av idag så hade jag inte behövt ta så mycket smärtlindring som jag gjorde för jag får ju lida för detta i dagar nu för min mage inte tåler smärtsillande.Jag hade sett framimot detta och va så glad över att träffa en människa idag,prata och umgås,för jag hade behövt detta så....fick ganska dåliga nyheter igår så jag vill inte sitta och tänka på detta hela tiden.
Jag fråga mina andra vänner och alla är bokade.vid halv tio,tio kommer killen till mig men ändån jag får vara ensam...jag hatar det.!
Jag är inte som alla andra,jag är faktiskt sjuk även fast det inte syns på utsidan,om folk bara förstår hur mycket planering,medicinering och tid och klart tåla mod det tar för att jag ska orka träffa en annan människa....ibland hade jag önskat att folk kunde se att jag va sjuk,så jag slapp detta....

Kommentarer
Postat av: h

jag känner igen det där, att folk inte kan se hur dåligt man mår... så är det ofta med min psoriasis.



ha en fin helg (trots allt)

2009-05-16 @ 14:29:33
URL: http://halshammar.se
Postat av: lillblondin

Sv; Tacå så mycket,. roligt att du tycker det :}.!

2009-05-16 @ 17:03:02
URL: http://againstallodds.blogg.se/
Postat av: jasmine

Jaha tack!!!=D

2009-05-16 @ 17:53:38
URL: http://jasminetunisia.blogg.se/
Postat av: Jennifer

SV: Tack så mycket! Lite så här i efterhand, haha

2009-05-16 @ 18:24:33
URL: http://jennifernorin.blogg.se/
Postat av: Amy.C

hej gumman..



sorry för att dt blev inte av i lördags lah:(

ber om ursäkt jättejättemkt..

men dt var faktiskt inte meningen:( ...

allt väl med dig annars då?:D

verkar som du har haft dt bra i helgen?:D

fick du hem besökt lr??:) ..



o du har fan gått ner skit mkt..har du storlek 38 nu?:o

shit.. va härligt:D dt e ju dt du vill ha:) hehe..~~ inte sant?:D

har andré märkt ngt då? att du har gått ner mkt??:) jag kan se dt e stor skillnad på de bilderna faktiskt:) härligt^^

2009-05-18 @ 18:03:45
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0