Måndag

Egentligen ska jag ju träna idag,och jag borde men jag har ingen energi,man är helt tom.Kanske ska gå en runda sen eller ikväll,för jag måste röra mig för annars blir ju jag sjukare,och pappa ska inte behöva oroa sig för mig med.

Det slog mig igår att jag tillsist inte kommer kunna höras pappas röst mer,kommer jag glömma hur han låter då?
Kommer jag alltid ha kvar hans mobilnr fast han ej finns kvar?

Tårarna tar aldrig slut....och det värsta är att man vet att han snart ej finns mera.
Han kommer inte kunna leda mig till altaret då jag gifter mig,han kommer inte kunna träffa sitt barnbarn heller,och allt i livet går han ju miste om,det gör så ont.

Jag går i en dvala och är inte kontaktbar.Ibland så är det lite bättre och känner en smula hopp,men sen kommer verkligheten tillbaka och man känner sig så ensam.

Ta vara på era när och kära för ni vet aldrig när de ej finns kvar. 

Kommentarer
Postat av: Amy.C

hej gummiz:)



aa dt har jag:D hehe..~~ såg du inte dem när du var hemma hos mig?:p

999kr kostade dem:) köpte i köpenhamn:) hehe..~~



snygga ha?:p dt var första gg jag tog på mig dem faktiskt:) bekvärma också:D



hur e dt med dig då?:)livet e hårt:(

2009-05-25 @ 13:22:34
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Erika - Att övervinna min Fetma.

Hej! Kul du kika in och skrev! :) Alltid lika kul. Hur är det med dej?



Jo nu ska jag ej bli ledsen eller dyl. :) MÅSTE MÅSTE!

2009-05-25 @ 13:46:49
URL: http://mrserika.blogg.se/
Postat av: Annika

Åhh Hanna, va tråkigt att höra om din pappa, och vad ska man säga för att du ska må bättre, det finns ju inget, din pappa är ju alltid din pappa och det kan inget ta ifrån dig... Ta vara på varje dag du har med honom. Så ledsen för din skull men kan ändå aldrig förstå hur ledsen du är, jag har ju aldrig upplevt det, så det enda man kan skriva egentligen är väl att jag känner med dig,,, ta hand om dig...kram annika

2009-05-25 @ 14:45:01
URL: http://mysteriumamorvincitomnia.blogg.se/
Postat av: sarah

Hej hej. vill skänka dig en tanke. Väldigt trist med din pappa. Kan inte ens föreställa mig hur du har det just nu. Men ta en dag i taget o njut av varje dag du får ha honom kvar!Kram

2009-05-25 @ 17:15:02
Postat av: Amy.C

hej:)



hehe, okey:) ..¨~~

aa dt var skönt faktiskt at hon e hemma igen.. men hon ska åka på onsdag..så dt e snart ..haha:)

fast vi har hela sommaren för oss själva..så dt kmr bli roligt:9



aa jag förstår vt inte hur jag ska säga ..e jättedåligt på att trösta folk.. men dt e nog inte tröst du behöver.. hhee..~~

Din papa kmr alltid leva för din del oavsett.så ja:9 man kmr ju gå igenom det stadiet, alla gör ju dt..:(



jodå dt e bara fint med mig..ska snart åka till Kina så jag längtar nu..behöver shoppa:D

2009-05-25 @ 17:17:05
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Elina

Jag tänker på dig och din pappa.. Kram

2009-05-26 @ 10:56:09
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/
Postat av: Johan

Man blir rörd Hanna, det blir man. Det kan inte vara lätt, men en sak kan jag lova dig och det är att du aldrig kommer glömma honom, aldrig! Det är jag säker på. Han kommer alltid finnas där och vara med dig när du känner för det.



Kram!

2009-05-27 @ 18:33:01
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

Så glad han var! :D Man ska ta vara på dem man älskar och tycker om och visa det! Good natt!

2009-05-27 @ 22:53:57
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0