Torsdag

Dagen igår va så trevlig och jag fick skratta och känna mig så mycket bättre igår.
Min pappa vill ju bara få somna in och jag hoppas för hans skull att de skerv snart så han slipper lida.Men med tanke på att han bara nu får dropp och ingen mat så orkar ju inte kroppen så mycket mer.
Igår fick jag tankarna på annat håll och det va skönt.
Pappa vill ju inte se oss ledsna och vill oss alla ska vara glada och ta hand om oss,men självklart är vi förtvivlade och jag är rädd för att säga förväl,men nu är vår sits som den är och hur mycket vi än velat ha en frisk papi så är han inte det.

Idag blir det jobb och sen sjukgymnasten.Jag fick ju avbryta behandlingen sist för jag fick åka in till sjukhuset oplanerat.
Imorron ska jag hälsa på pappa efter jobb...är det någon syster som vill följa med?

Vi har ett fantastiskt underbart väder iallafall.


Detoxen...hur fungerar den??
JO jag kan inte säga att jag känt någon föbättring...jag har därimot blivit sämmre men det blir man för kroppen rensar ut gifter och min kropp kan inte hantera mina gifter så då blir jag sämre.
Jag hoppas på att efter kuren är slut så kanske de känns lättare...hoppas=)


Kommentarer
Postat av: Ninah

Jag kan hänka på om jag inte jobbar.

2010-04-15 @ 11:31:49
Postat av: Maya

Ja några fynd på ullared blev det allt :) Skönt o höra att du efter omständigheterna hade en bra dag du också. Vi ses imorgon KRAM

2010-04-15 @ 13:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0