Hemma

Tack alla för fina kommentarer.
Jag hade en dålig dag och det gick över till att man klanka ner på sig sj.
Jag kan bara jämnföra mig med mig sj och jag har många odds i mot mig men trots det har jag gått ner 12kg och börjar närma mig att jag "snart" har tappat 45cm!!!

Idag fick jag glada nyheter och tydligen har jag inte fattar riktigt från början.
Jag ska arbetsträna till juni månad och jag måste gå framåt hela tiden.Målet va att klara 15timmar i januari men pga av sjukdom/sjukskrivning så hara jag klarat en vecka på 15timmar.
DOCK så hade andré hämtat mig efter jobb och jag har inte klarat något här hemma.Jag har mått röv!
Jag fick veta att så mycket skulle jag inte pressa mig sj utan målet är att jag ska klarar att jobba +leva med mina sjukdommar +klara hemmet m.m
Nu kan jag andas ut lite och lyssna mer på kroppen och jag klarar 13h iallfall,och ska försöka klara 15h och klara av att leva oxå.
Jag vet dock inte om jag ska arbetsträna en längre period på Ginatricot,utan jag väntar på ett beslut som jag inte skriver om här.
Jag är glad att jag inte blir tvingad att vara sjukskriven,för även om jag är sjuk så vill jag jobba och jag tänker jobba.Jag är bara ute efter att klara ett jobb och även kunna leva och just nu är det kämpigt men jag vill inte ge upp.
Även om jag nu inte klarar halvtid till juni så kan jag ändån arbetsträna men då va det ams som tog över ärendet...så hoppet va ej ute.

Jag är glad att jag kan pusta ut lite mer,och lyssna lite mer på min kropp för jag har nog pressat mig lite hårt.Men jag vill så gärna kunna mer än vad jag kan...men ändån är jag glad att jag lever och min kropp är bra ibland...för utan allt detta hade jag inte lärt mig så mycket om mig sj.


Kommentarer
Postat av: A.C

jag vet dt inte gör ngt ..men ändå.. har aldrig varit så förkyld liksom:S uff.. helt katastroft iaf.. men men hoppas jag kmr bli frisk snart:D hhee..^^



takc gmman^jag ska förska att krya på mig:D

2010-02-02 @ 17:25:11
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Madde

Jäklar 12kg är ju skitbra :) Jo alla har vi dåliga dagar! Min dag blev bättre bara jag pallrade mig iväg till skolan, träffade lite klasskompis och fick i mig kaffe ;)



Kram

2010-02-02 @ 19:55:36
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja men det låter som ett sunt sätt att se på det hela :) Lite samma för mig. Jag vill dock inte bli mycket mindre utan mest forma och bygga till muskler istället :)



Nej vi har ingen snöstorm här just nu.. Kommer säkert under natten eller i morgon :p



Kram /M

2010-02-02 @ 21:06:32
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0