Söndag

Det va en lång dag igår och jag va hemma kl tio på kvällen.
Nu äntligen har pappa och M en egen bil så de slipper färdtjäns=)
Pappa va ganska dålig igår och han tror han fått lunginflamation igen,men han går ju på antibiotika så jag hoppas de ej blir värre.
Dagen rusa igår och sen va det tid att åka hem igen=/
Vill ju träffa pappa så mycket jag kan,och han går först i mitt liv just nu.

Idag har jag handlat mat och har precis ätist och bleker tänderna i två timmar nu.SKa fixa med naglarna igen för jag har ju bara nagelserum så jag måste skydda naglarna så mycket jag kan,för fy som de ser ut.
Det gör riktigt ont i naglarna och de är lika mjuka som en fingertopp,så stöter jag i någonstans så gör det röv ont.

Idag blir det bara lungt.Vill passa på att bara slappa oxå,för man måste kunna återhämta sig med=)


Kommentarer
Postat av: A.C

hej gumman^^



jag ska hem idag:D hehe..skitkallt nu=/ uff~~

minus grade nu:( fy.. men tur att Gris brorsan ska köra bil o lämna mig:D hehe~~



aa jag förstår vad du menar med skorna:D hoppas de kmr passa iaf..vi får se lah:d hehe~~ längtar efter dem..men de kmr inte förrän ja har åkt:( fan också~~ jag som vill ha dem i Kina..men nix:(



2010-01-31 @ 15:16:23
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja detror jag också :) Hihi.. Längtar såå till våren.. och sommaren.. sena kvällar, grillning, stranden.. sola & bada.. Man är fan så mkt gladare d¨å ju!!

2010-01-31 @ 16:19:50
URL: http://tiiniisen.blogg.se/
Postat av: CAMIE

SV: Det är nog sant! :)



Jaha, det är ju superbra att du kan göra så ist för att bara gå på det ditekt :) Känns det bra da? =)

Kramar

2010-01-31 @ 17:04:37
URL: http://camillahart.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hejsan gumman. Ja det var supergott med tårta o kakor :) Jo det e ok med mig himla förkyld bara. Men det går över. Kalaset var helt ok. Fick ett stativ till min kamera olite pengar :) Skönt o bara ta hand om sig själv o fixa naglar o så. Jag blekte med tänderna innan. Köpte nåt skit som kostade 1000 spänn och det fungerade inte speciellt bra. emaljen tar jätte mycket stryk och det e bättre att göra det med uv ljus hos tandläkaren :) Skonsammare:P Kram

2010-01-31 @ 21:38:56
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0