Onsdag-Ledig

Mår faktiskt mycket bättre.Visst jag känner att jag behöver träna för man är ganska stel,men imorron ska jag jobba...weehhooii=)
Äntligen ska jag träffa mina underbara arbetskamrater.Mår så bra på jobb så man blir glad i själen.Hade jag inte haft jobbet hade jag nog inte klarat av allt detta som sker med pappa.

Taamira är dålig.Igår morse börjar hon kräka en massa hårbollar.Avakta med maten några timmar men sen kräkte hon igen.Så hon fick ingen mat alls igår.Idag va det likadant men nu kräker hon upp vattnet.Jag känner min katt så pass bra att jag vet att efter hon kraäkt får hon super känslig mage och klarar inte av föda.Inte hjälper de om hon slickar på allt,som diskmedel och schampo...
Är hon fortfarande dålig imorron så åker jag in med henne.HOn är pigg för övrigt och kelar ihjäl sin mamma;)

ett gammalt fotto på min bäbis


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jo jag vet att tiden är knapp men jag tänkte att man kunde göra det ändå.

Finns inte en chans att vi skulle hinna sjösätta henne, det är jag fullt medveten om, men att få ge pappa sin önskan uppfylld även fast han kanske inte finns på plats att se den.

Det var så jag tänkte.

Även om det är en himla massa jobb pecis som du skriver så kan det vara värt det ju..

Jag vet ett par som håller på med båtar, jag kan kolla med dem..



När folk går bort i Kina(tror det är Kina) så hedrar man de döda genom att tända lanternor och sätta dem i vatten.

Hade det inte varit ett fint sätt att hedra pappa på?

Att få uppfylla hans önskan om att sjösätta Sonja?

Usch nu kommer tårarna..

2009-12-09 @ 16:43:29
URL: http://millamy.blogg.se/
Postat av: A.C

stl 38 e inte tjock längre sötis:)

dt e bara du som tror du e ftf tjock:p vissa ha 42 o sånt.

uff..då e man tjock:p haha. jag kmr nog aldrig vara 42:p haha..^^



men gå ner till 36 ..sen e dt räcker liksom:) hehe..^^

har du gått ner i sistone då??:) sen du gick ner nästa 11kg? (MKT!)



Jonas verkar må bra..men lite snorrig e han:p

pappa sa inte konstigt han e förkyld för han knäpper aldrig jacka när e ute .o går alltid utan jacka ibland..

små barn:p de tror de e varma och starka:p haha.. men de håller mer varm än vi fakiskt..jag fyser alltid..

men han fryser alrig..o hans hnder e så varma:p hhaa..^^

2009-12-09 @ 17:20:04
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: A.C

va?? har du dt?:O omg.

kan inte tro:p hehe..^^ men du har varit duktigt för att gå ner i vikt:)

vissa kan inte hålla dt liksom:p hee..^^



jag e helt fullplanerad nu under jullovet..uff~~

känner mig stressigt:p haha..



Natasa kmr kma och min andra kompis wahilda ska åka till Unger efter nyår lr innan tror jag..så måste umgås med henne ocksåp.

sen e dt Nina också:p uff~~ och Gris med:p haha..

men ska till gbg nästa vecka..måste klippa mig..då ska jag umgås emd gris och Nina:D

sen veckan därpå ska jag träffa Natasa o firar jul med familjen i klippan hos faster också..sen e dt en del kompisar jag ksa hälsa på:S

uff~~ sen har jag fyra tentor i Jan, kmr inte ens hinna plugga..hahh..

kmr dö:p

2009-12-09 @ 19:47:18
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0