Tisdag -Lång dag på jobb

Energin är inte på topp men så är det ibland.Ska börja tidigare idag oxå,och vet inte om jag ska stanna lite längre på jobb oxå.Jag ska in på kaphal och kika för jag har 30% så jag får se hur jag gör och hur jag mår.

Imorron ska jag till Pappa.Blir hämtad kl 12 så innan det ska jag hinna ducha och så.Vi ska nog kika på film så man får lite lugnare tempo.

Det va väl all info jag har just nu,är helt seg...pust och stön.

Här har jag nada löspäls i...så håret har växt lite iallfall;)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja men så e detman kan dölja saker på foto som man inte kan i verkligeten. Men tycker du ser normal ut :) Idag händer inget speciellt. Min pappa e här. Han sover.Har jobbat natt och så ska han på möte kl två så e det närmre från mig. Med fötterna e det ok. Den första foten e läkt och gör knappt ont längre. Den nye ser lite sådär ut och öm. Men annars ok :) Hoppas att du får en bra tisdag.Kram

2009-12-15 @ 11:55:30
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Areyanna

Jätte vacker är du! Du behöver ju ingen löspäls hihihi=) Ha en fin kväll gums" Kramar!

2009-12-15 @ 18:06:01
URL: http://areeyanna.blogg.se/
Postat av: Anniepie

Nää, det är väll så. Man är nästan aldrig helt nöjd! ;) hihi Åhh va snyggt, du passar ju bra i halvlångt hår oxå! :D Me like! Hoppas att du får en bra kväll! :)Kram!

2009-12-15 @ 18:23:19
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: A.C

hej gumman:D



kom nyss hem, hämtade jonas från träningen. fyfan, vilket väder idag asså:S

inget kul väder som man vil köra aså.. uff~~ jobbigt jobbigt:(

snöar nu ute ftf:(



Pappa har opererat sin handled..så ingen lagar mat hemma idag..

alla fick äta skräpmat..han kan heller inte köra bil:p haha.. fan hu ska vi klara oss utan hans hand?:p

hmm~~ svårt:p haha..



kmr nog äta skräpmat veckan ut:p ingen lagar ju mat här hemma, jag äter iaf mina lussekatter:p

hahah.. kmr nog inte bli skit tjock sen:p ~~



e ledig imorgon faktiskt..sen har jag en föreläsning på tors..

sen har jag jullov:D skönt men stressigt på ngt sätt. asch=/



hur e dt med dig annars då?:D

ta på dig mer nu..dt e fan svinkallt..slipper du vara förkykd:D hehe..^^



pusss

2009-12-15 @ 19:47:38
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hej gumman. Haha nu har all snö regnat bort. Det kändes ju lönt :P Ja det e skönt att det inte gör så ont längre. Jag ska operera om foten den 21 januari. Vill inte då jag fick panik sist jag låg på operationsbordet. Men jag ska be om lugnande denna gången. Suck. Min dag har varit bra. Har städat lite sedan följde pappa med mig till citygross för att handla lite. Sedan lagade vi middag och nu har han kört och jobbat. I morgon ska jag till mina föräldrar och baka massa :) Hur har din dag annars varit? Kram

2009-12-15 @ 21:57:12
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: A.C

japp.. har ätit skit många nu=) hehe..

du skulle ha fått några av mig om du hade hunnit träffa mig:p

båda e så jävla upptagna nu för tiden..speciellt innan jul..

jag har jättemkt att göra..uff..o du har också..

jobb o din Pappa o allt dt där..hehe..



men får väl träffas nästa år ist om vi inte hinner göra dt iår:p

hah...känns som tid rullar bara iväg skit fort..uff.:S hinne rinte ens göra allt asså:S



pus

2009-12-15 @ 21:59:06
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0