Tisdag-sista jobbe dagen denna veckan;)

Har lite skallebank just nu och jag hoppas att den ej blir värre.Men om jag känner mig rätt så lär den vara där hela dagen.Vila efter jobb igår så jag vet varför jag har skallevärk.
Hur lätt är det att röra på sig när inte kroppen vill?Ett evigt delemma som jag har;)

Idag ska André fixa med bilen sin,om det går för annars får han lämna in den till någon som kan.Han är inte den händigaste då det gäller bil,eller något liknande*fniss*

Idag blir det nog inte så mycket mär än jobbe tajm.Kommer vara helt slut efter jobb.Jag är ju ute i butiken så det är kämpigt som tusan,men dock jätte kul=)

Beträffande lös hår....vilken är bäst?
*rapunzel
*happyhair
*tajmahal(tror jag det stavas)
Jag vill klart ha äkta och det bästa...vem är bäst??


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej Hanna.. hoppas allt är bra med dig, tänkte bara fråga var du köper ditt löshår??? Och är det svårt att sätta i??? Ha en bra dag

2009-12-29 @ 10:37:59
URL: http://mysteriumamorvincitomnia.blogg.se/
Postat av: Anniepie

Sv;Jo,dom blev jätte goda oxå! ;) Ditt hår ser verkligen helt äkta ut oxå! :) kram och hoppas att du får en bra dag!

2009-12-29 @ 13:59:59
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Sarah

Hej gumman. Håller med dig jag vill ha det trvligt med vänner o familj på nyår. Orkar inte med en massa supande. Har kommit ifrån det. Usch jag e helt trött idag :S ska vila en sväng nu. Hoppas att du har det bra på jobb idag. Sedan e du långledig :) Kram

2009-12-29 @ 15:07:15
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: A.C

hej gumman:D



va söt kommentar:) nawww..~~

DU påminde mig faktiskt att jag lärde känna dig i år:p jag glömde skriva in dt på min nyårslistan:p haha, lr inte glömde skirva in, dt känns bara jag har känt dig skit lääänge df..skrev jag inte in:p haha.. fan lärde känna dig 2009 ju:p asch..dåligt minne jag har som vanligt:(



aa absolut får vi göra dt.. fan va lääängesen jag såg dig egentligen:S asch~~ naww..gullig du e:) chailatte..lääängesen jag drack dt faktiskt..va på mezo igår men de hade slut emd chailatte:( asch~~ tråkigt nog=/



ska åka snart till gbg... kmr bli kuL:D hehe.^^

jag önskar dig ett tidigt GOTT NYTT lah..hoppas du kmr få ett underbart år framför dig:D

e jätteglad att blev kompisar med dig:) hehe..^^ pusspussss

2009-12-29 @ 15:23:22
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: m a l i n

jag kköpte ett från happyhair en gång, det var ioförsig oäkta..



fast nu använder jag äkta ifrån afroshop. skitbra kvalite :)

2009-12-30 @ 18:16:55
URL: http://malinhellqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0