Kvällen

Jag åkte till pappa idag och rätt gjorde jag när besluta detta.Han sitter bara i rullstolen och tittar så tomt...det gör ont i en.
Jag försökte att prata om allmänna saker men han gick in på sin sjukdom hela tiden och jag förstod att det va något han behövde prata om.
Jag kunde inte hålla masken denna gången utan det brast för min när han sa att han ville inte ligga i resperator.Han och hans sambo hade pratat om detta o lika så när han inte orka leva mer skulle han sluta äta och då skulle det gå fortare i slutet för han.Jag grät då jag hörde detta för vem vill sen någon man älskar försvinna framför en?
Jag kan lova hederligt att detta är det värsta jag varit med om i hela mitt liv,och jag önskar att ingen annan behöver gå igenom detta som vi gör.

Kommentarer
Postat av: p u s s y d o l l

Sv; :) Jag gav 600 + frakt. Hittade dom först på Håkanssons i stan , men självklart inte i min size. & dom kunde inte beställa in fler. :/

2009-07-04 @ 09:14:16
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0