EM

Nu är jag hemma från en promenix och mår inget vidare idag.Har ganska ont så jag ska försöka ta det lite lungt just nu.
Det är midsommar på fredag och har pratat med S om vad vi ska äta osv.Tror det bler god mat och trevligt sällskap bara=)

Jag har ringt om arbetstprövning på familia,och v 29 ska jag på möte med butiskchefen och någon från ams.Hon kunde inte lova mig 100% att jag kunde börja hos dem för hon vet inte vad arbetsträningen innebär och inte jag heller fullt ut.Hon tyckte det va viktigt att jag platsa där med=)Och jag håller tummarna att få börja och att jag mår bra den dagen så man visar bra intryck=)Men blir det ej arbetsträning då hos dem så söker jag någon annanstans bara,så enkelt är det men V 29 vet jag mer=)


Kommentarer
Postat av: Johan

Hoppas du får arbetsträna lite i alla fall =)



SV: Ja, när man går ut och "super" gäller det att dricka så mycket som möjligt och inte komma ihåg vad man gjorde. Känns ganska onödigt, men gå ut och festa lite är ju inget fel med. Det blir ju lite rolugare om man har druckit lite, tycker jag, men bara för det behöver man ju inte supa sig själv under bordet. Man kan begränsa sig lite.

Öl kan jag väl dricka, men då ska det vara starköl. Mindre alkoholhaltiga öl smakar inget tycker jag. Totalt är jag nog mer för likör, drinkar, cider och så. Det kan vara gott =)



Nej, idag händer inte mycket. Jag har fixat till datorn i mitt rum lite. Det är en dator jag knappt sitter vid, så det var massa uppdateringar av alla dess slag och så scannade jag efter virus och annat. Det behövdes haha =P



Kram!

2009-06-15 @ 15:00:41
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: Amy.C

Shit..vilken katt du har:p haha..^^



ja jag hör av mig lah:) hehe..



har inte gjort mkt..lämnade mama idag.. och nu e jag hemma i dt gamla huset.. va i nya huset innan.. men de ska äta här:d papa ska laga köttbular idag:) fast med ris^__^



sen ska no inte göra mkt.. ska vakna tidigt imorgon med..Jonas skolavslutning..börjar ju åtta..så ska vara där innan.. asch~men kmr nog bli kuL:D

morfar ska filma.. hehe^^



pössss

2009-06-15 @ 16:39:03
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: h

hihi så söööt bild



Jag vill önska dig en riktigt fin midsommar gumman!

2009-06-17 @ 21:33:16
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0