Malmö

Hela dagen igår längta jag tills idag,vet inte riktigt varför ,för vi ska bara åka till malmö idag=)
Vi ska till shoppingstället som heter Entré och jag har bara varit där en gång.Det är inte så jag är shopping galen eller så,kanske låter så för jag gör inget annant än att ränna i butiker=)Men jag gillar och titta,få ideér och kanske sy lite sj,lika så visa det sig att denna gång har jag varit sjukskriven i TRE ÅR!
Jag trodde bara de va två år,men iallfall så blir man idiot att gå hemma,och därför måsta jag komma ut bland folk.
Snart blir det ju arbetsträning så då orkar jag nog inte vara ute så mycket=)

Igår fick jag en snilleblix.Jag har ju några bh som jag har blivit förstora och det känns surt att behöva köpa nya för har du större kupa än C så kostar de lite.Men nu har jag 70E och jag sydde om BHarna igår,och skit bra blev det och inget man ser att jag har sytt om*glad*

Jag ska nog vara borta hela dagen idag*kul*Då får vi se om jag hittat något fint eller inte,men en mascara behövs=)

En gammal bild & de va lilla K som fotto,och bäst är hon på det=)


Kommentarer
Postat av: Johan

Ja, man kan inte bara gå hemma, man måste ut lite också! Annars blir man ju enstöring haha =)



Jaha, 70E, som innebär vadå? :S fattar ju ingenting av det där haha XD



SV: Ja, man kan ju hoppas det! Blir det inte sol snart får man väl åka utomlands eller något...



Ha det bra du också och slösa inte allt för mycket pengar i Malmö nu ;)

2009-06-13 @ 13:45:42
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: Amy.C

aa dt e sjukt dåligt väder..regnade som fan imorse..

vi bara väntade att dt skulle sluta regna..sen åkte vi in till stan..så började dt blåsa som satan.. inte alls kuL:( sen åkte vi till center syd bara för dt blåste för mkt.. känns som jag skulle flyga iväg lr ngt.. hha~¨ hemskt..



men vi gjord eheller inte mkt i center syd..lunchade bara..inget spec liksom:S haha...fast e dt 50% och 30%:p hehe..~~



va?? va jobbigt med sånt.. men hade ni bestämmt en tid o så då? fan va sjukt.. haha hon kanske ångrade sig tillsist lr hittade inte?? Hmm~~ dåligt stil..ascH=/ ..~~



haha..~~ du e söt som du e gummiz:) ..~~

dt e ditt personlighet som gör att du ser ännu sötare ut;) ... posspossss

2009-06-13 @ 14:40:12
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Amy.C

hej igen:)



va dt e soligt nu fast dt blåser som fan:S

höngde med mormor och morfar ut en sväng.. men gick in direkt.. haha.. vinden förstör min frilla:p ..~~dt e kallt också. orkar inte ha på mig jacka när dt e soligt.. asch=/ så skumt väder asså.. men hippas dt blir fint väder imorgon iaf:) hehe..hoppas:d



jaså? visa sen lah:D

jag köpte heller inget.. måste ju testa om man köper kläder..kan inte låta alla de vänta ju:p ska dit en annan dag ist.. hehe:) ~~

vi får se..annrs köper jg i Kina ist. hehe:) kanske bättre..asch~får se:p



aa faktiskt..en del:/ ..tyvärr..världen e så:p haha..~~



men du har fnt personlighet..hur social som helst och glad o ja:d ..

haha ajg kan tänka mig hur du sjöng du:p andre e gasnka blyg av sig faktiskt..så komr du där:p hahaha..~~ men ni passar ju bra ihop:D måste matcha ibland:= ..pössss

2009-06-13 @ 17:29:21
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Trixie

va? en kopis av justin? wow, lyx ;) hehe. synd man inte kan hitta en kopia på robert pattinson ;)

2009-06-13 @ 20:05:59
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack gumman! :) allt id fin på dian bilder!! :)



vad tycks om mina köp? :)

2009-06-13 @ 20:50:04
URL: http://tiiniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0