Måndag

Drömmde hela natten om pappa....men konstigt nog är han alltid frisk i mina drömmar.Han kunde gå precis som vanligt i drömmen.Verkligheten står mig ibland att hans tid är räknad och när han inte finns mer,kommer allt bli så annorlunda.
Det värsta är ju att de finns men medicin som de har forskat mycket med och den gör så att det bildas nya celler och på så vis kan de leva i många år.Det finns i sverige och de har redan provat om eventuellt biverkingar men nu ska de provas igen under en längre tid.Han som håller i detta sa att iallfall vi får räkna till 2012 minst=/
Det blir försent för min pappa iallafall och tänk er hur frustrerande det känns,att det finns något som kan göra han bättre,eller iallfall inte sjukare,och skjuta upp förloppet i några år.

Jag ska träna lite nu strax,sen ska jag försöka hinna städa i garderoben och även sy in lite tröjor som har blivit förstora.Jag har en del kg kvar som jag vill gå ner och jag ska högts gå ner 7kg och då har jag gått ner 15kg!.....Jag har märkt att då man gått ner de första 7kg jag ville gå ner att jag ville väga mindre och mindre....men gå jag ner 7kg kvar så har jag storlek 27 eller 28 i jeans=)Men som sagt att dessa 7kg jag vill gå ner,att det lär ta tid och jag vet oxå att mindre än så kan jag absolut inte väga.


Jag älskar dig min underbara pappa och jag önskar att du kunde vara hos hos så länge vi bara får!

Kommentarer
Postat av: Linn

Sv; Hehe, det är ju ett måste :D iaf om man bor 2 så man kan kolla på det man vill ;'D eller så är det bara en vanesak för att jag haft det hela livet :) kram!

2009-06-08 @ 11:25:53
URL: http://linnlowes.com
Postat av: Amy.C

naww va söt bild på din pappa:)



jag vaknade för en timme sen.. haha sov alldels för mkt idag..uff~~



fick reda på dt nyss att mormor och morfar kmr på onsdag:O dt e om två dagar..shit asså.. helt stressigt känner jag:( för vi måste städa hemma o allting ska vara rent och snyggt..annar skmr mama klaga bara:p hhe^^



men tur att man har lov kan hjälpa till här.. men jag hatar städa:p hehe~~

2009-06-08 @ 14:31:34
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Michaela

Sv: Det var inte alls så farligt som jag trodde att det skulle vara =D Det värsta var väl när dom borrade bort benet runt tanden, men annars gick det jättebra. Hade fått lugnande vilket var mycket behagligt =D haha. Kram

2009-06-08 @ 15:36:12
URL: http://miccisd.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejhej,

Nu tipsar jag i min blogg :D

haft en bra dag ?

kram

2009-06-08 @ 17:43:51
URL: http://gladje.blogg.se/
Postat av: Johan

Det är ju så. Du kommer antagligen drömma om honom som fillt frisk föralltid. När jag drömmer ser jag ju oftast. Jag har hört att folk som aldrig har sett drömmer i ljud och dofter, men jag har ju sett, så drömmarna är ju i färg och med bilder =)



Vet att man egentligen inte ska fråga en tjej om vikten, men vad väger du nu? Du behöver inte svara om du inte vill! =)

2009-06-11 @ 18:25:47
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0