Måndag

Jag är helt sleten,gud så trött man är och ändån har jag tagit något naturläkemedel som ska pigga upp,dock så smakare det precis som en gammeldansk...*blä*
Träning är på g idag och denna veckan får jag röra lite extra på mig för de blev lite galet med maten igår,attans alkohol.
Idag blir det oxå promenixer och ringa om arbetsträning och tvätt.Har jag tid över ska jag bara sy in lite kläder till så de passar.Ganska bra att man kan sy och så för annars hade det blivit ganska dyrt att köpa nya kläder=)
Måste oxå boka in en dag med Amy lilla nu snart ...hehe
nä nu får jag sätta fart med mitt,adjöken


Kommentarer
Postat av: Johan

SV: Nej, bara att sitta och dricka känns ju lite meningslöst. Ska man dricka gör man det ju bara för att det är gott. Bli full på krogen är ju ganska svårt också... och det är ju ändå inte det som är grejen. Inte för mig i alla fall.



Nej, idag händer ingenting. Det blir väl att sitta här större delen av dagen... =)

2009-06-15 @ 13:03:03
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: Amy.C

jaha..vt inte ens vart dt ligger..har nog hört talat som dt.. haha..~~



japp, mama hr åkt nu=( snyft..~~

men vi har haft dt mysigt..jag har fått dt jag vill ha:p haha..~~



vaknade helt tidigt idag för att lämna henne nu ejag svintrött:(

jo tänkte komma till dig nåndag också men jag vt inte när=/ för vi har tänkt åka till stockholm lr köpenhamn i veckan, fast vt inte vilken dag. så ska höra med papa o sånt..han planerar du vt.. så jag hör av mig till dig när jag vt ngt..

e helt förvirrad just nu:p haha.. måste lägga upp ett plan hur vi ska göra med moror och morfar o så..du vt..ash~~ jobbigt.. men km bli kuL:D hehe..~~



2009-06-15 @ 13:12:10
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0