Onsdag

Jag ska strax äta frulle och sen ska man lugna magen för sen blir det en promenix i det vackra vädret=)Jag brukar alltid klä på mig för mycket kläder när det är varmt.Dels beror det på att man ska inte klä sig för lätt för risken är stor man drar på sig en förkylning,iallfall jag.Sen så är jag ganska kritisk över hur jag ser ut,och jag har aldrig kunnat bara "slänga på mig något" och sen gå ut lixom...tråkigt.
Jag brukar gå i mina svarta byxor dels för när min mage bråkar så måste jag tänka på att man inte ser gravid ut...ganska jobbigt ibland.
Förhoppningsvis blir det bättre då jag gått ner mer*hoppas*

Jag ska få tummarna loss och sy shortsen av ett par svarta byxor klart.=)Sen så ska nog gubben sätta på den ena sidan på bilden den där kinesiska draken som lär täcka hela sidan.Jag hoppas på det blir bra=)
Annars vet jag inte så mycket om vad som händer & fötter idag,får ta dagen som den kommer=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0