Torsdag

Fy fasiken vad trött jag är!Jag hoppas jag piggarn till sen bara lite så jag orkar gå en runda.Nu snart ska jag fixa med TEzzi(min älsta tös) mediciner och sen ska jag städa och ducha.SEn blir det frulle efter det iallfall och någon gång idag blir det promenix.Även om jag bara orkar rundan på en kvart så är det bättre än inget=)

Jag va hos pappi igårkväll,killen dumpa mig där.Vi va ute och prata lite och mös och vi hörde hästarna pusta i hagen.Sen kom killen vid 2100 och då va han sur.Han skulle sätta på denna dekal på ena sidan och de va svårare än han trott.Jag hjälpte han sätta på klorna på draken och det blev faktiskt inte så dumt=)

Ikväll vet jag inte om jag ska posta skorna till en köpare(få se om pengarna kommer in i dag eller ej) sen blir det sjukgym kl 1800.

Blir det shopping imorron månne?

Kommentarer
Postat av: Linn

Sv; Tack :):)

Hehe, jag kommer aldrig bli smal heller. Efter 20 går det bara utför! haha :) Jag är missnöjd med att den inte är lika tight som jag vill ha den, haha du fattar :D tjejproblems! krankalaas!

2009-06-25 @ 09:47:17
URL: http://linnlowes.com
Postat av: Trixie

söta ni är :)

nej jag har heller aldrig gillat dom det är de som är så roligt.. haha ;) men nu gör jag.. ;)

2009-06-25 @ 10:09:38
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: Amy.C

hej gumman:D



jaha.. men då får du sluta att beställa ngt på nätet:p hehe..~~ du kmr nog inte göra dt mer antar jag:p men Nelly och asos kan du för där brukar jag beställa och de e skit bra asså:) ..



tacktack, jag e skit glad faktiskt..äntligen känns det som:D hehe..känner mig mer vuxen nu=) haha..och kan köra till dig också:D kan åka någonstans utan Pappa lr din Andreé:p slipper han ska hämta dig o sånt jag kan köra dig hem:D hahaa..~~ fan va skönt asså:D

men e lite jobbigt nu att dela bilen med farsan nu trots jag har fått en extra nyckel:p haha..~~ men ska köpa bil när jag kmr tilbaka från Kina ist.:) ~~ då har man egen:p haha~~



de kmr vara här en månad ju:d Sen åker vi tsm till Kina då:D hehe..^^

2009-06-25 @ 11:19:34
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Amy.C

hehe..jag var på väla igår.. hittade lite saker o så.. oj..glömmde fota också:P fan va dum jag e..hahah~ tänkte inte ens på dt..

men köpte bara lite smycke:) inget speciellet faktiskt:D hehe..~~



aa dt känns sjukt bra nu när jag har körkort..kmr få det jävla kortet på måndag:d hehe..^^ yeah=) äntligen asså.. känns som dt e en dröm..fast dt e ju på riktigt liksom:D hoppas och skrek igår.. hahah^^ körde bilen hela dag igår:D haha..~~



aa vi får se lah:D jag hör av mig:D nu sk ajg ut och sola mig:D pösspössss

2009-06-25 @ 12:29:26
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0