Torsdag

Igår rusa dagen och man hann ej med det man skulle.
Idag ska jag fixa mina naglar och tänkte jag skulle cykla dit,fast det blåser.Jag får lite träning då ju och då slipper ga gå en runda sen,som jag inte tro jag hinner med endå.
Jag tänkte hjälpa andré med bilen oxå,och hans säte har skinnet blivit sliten så jag ska bytta ut den biten,samt ska jag fixa det gula hårtyget som jag har stylat till han,för det behövs byttas ut.

Idag åker pappa till danmark och vet inte när han kommer hem,och jag hoppas hans får något bra naturläkemedel.
Vi tror mer på naturläkemedel än mediciner,men nu måste han kombinera båda.Min farmor dog i skelletcancer väldigt ung och hon tog inga mediciner utan bara naturläkemedel.Hon fick 4år mer än andra och hon va pigg in i det sista=)

Idag ska jag oxå handla lite mat till citycross och det får bli senare ikväll.
Fick en idé igårkväll att man kan ju faktiskt beställa klistermärken på cyklen,och man kan designa de hur man vill=)Ska man kanske beställa Hanna Hansen  och sätta på cyklen*fniss*...gansksa coolt ju för vem vill stjäla den då?


Kommentarer
Postat av: Johan

Hansen, har du dansk släkt?

Apropå släkt, du ser där uppe i fönstret där det är tänt? Där har jag släkt! Ha ha ha, så jävla dålig! =)



SV: Ja, ibland kan man bli påmind om saker och ting man aldrig mer kommer kunna göra, men för mig är det ändå inte så farligt. Visst, man kommer ihåg hur det var att kunna cykla helt själv, att kunna springa, att kunna se hur folk såg ut osv. men man har lärt sig att leva utan det, man klarar sig utan det, man har anpassat sitt liv efter förutsättningarna. Det går inte att göra mycket mer, så man får helt enkelt göra så gott man kan!

Ibland känner man ju dock att varför just jag? Kunde det inte ha varit någon annan som inte såg? I synnerhet som bilar och racing är 2 av mina största intressen... så kan man aldrig ens själv köra bil... =/



Haha ja, frulle visste jag faktiskt vad det var =) men vet du vad "katig" eller "dän" är? =)

2009-06-04 @ 13:08:18
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: Amy.C

aa jag ska åka till Kina i juli och e back i början av aug:d hehe..så dt blir bra:D

ska shoppa shoppa..äta äta, och dricka dricka:p haha..~ dt e säkert sjukt varmt där.. uff~~ jobbigt men har bil då..så dt e lugnt:) ska fixa körkoret här sen kan jag ha körkort i kina också:D hehe..kan köra:) Yeah~~



jaså? dt e jobbigt att bo med en tjej tkr jag..vissa gnäller och ja.. tänk man bråkar.. då blir dt sjukt jobbigt.. killar e slarviga dt e de..de städar inte upp efter sig..men de får väl lära sig:p jag blir irriterad när min bror slänger saker hit o dit.. uff~~ men han lär vcäl sig att man SKA städa upp efter sig:) hehe.. ta tid men dt kmr:9



dtsamma:D pösssss

2009-06-04 @ 13:47:30
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Johan

SV: Haha okej, men den är ju asdålig ju =) haha

Men på tal om "såg", som jag skrev i förra kommentaren så var det 3 verktyg som såg på TV. En hammare, en vinkelhake och en såg! Ha ha ha! XD



Ja, höra bilar kan jag ju, men vad är det om man jämför med att köra? =/

Stylade bilar är ju jättekul ju! Jag ska köpa en bil och styla åt syrran har jag bestämt =) Vad har din kille för bil då? =)



"katig" är samma sak som dryg ungefär och "dän" säger man när man vill att någon ska flytta på sig, typ "men gå dän då!"



Har ni några konstiga ord där nere? =)



Kram!

2009-06-04 @ 16:58:23
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: Amy.C

jaså?:D när fyller du?? (fy på mig att jag inte minns..lr kasnke du har adlrig sagt till mig? (A):P hahha..~~



amen 25 e inte gammal..dum lr.. ftf ung som fan:D hahha.. (jag kmr också känna mig gammal när jag fyller 25, men egentligen 25år e inte gammal nog) hehe..^__^ ska du fira lr??

dt e ju stort att man fller 25 lr?:9 ..~~



aa exakt..du har ju två katter också;D som jag inte tkr om:p haha..~¨ men men de håller dig ju sällskap:) ...



jag ska åka till gbg imorgon o klipper mig.. längtar som fan:D mitt hår måste klippas:9 ehhe..pössss

2009-06-04 @ 21:04:07
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Trixie

Hehe ja det får jag göra.. :)

aw så fin bild, söta ni är :)

2009-06-04 @ 21:52:12
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: Johan

SV: Haha, du får lära dig lite vitser och sånt ;) Jag är faktiskt inte heller så jättebra på sånt, men några har man ju lärt sig =)

Vet du vem som köper rosor på ICA? Ikaros! Ha ha ha! XD

De är ju dåliga allihop, men det är kul =)



Okej, hade jag sett hade jag haft körkort för länge sedan! Både bil och MC vill jag ha =)

Vad jag skulle vilja ha för bil, det beror på vilka gränser man håller sig till, men får man drömma lite så skulle jag vilja en Ferrari F430. Skulle man inte ha råd med det skulle ju en stylad BMW M3 eller en Mitsubishi Lancer EVO inte sitta fel. Skulle man ta vad jag rimligtvis skulle ha haft råd med skulle det väl bli en superstylad Volvo 240 eller något i den stilen =)

Du då, har du mågra favobilar? =)



Det tror jag faktiskt att jag har hört någon gång, jag känner igen det i alla fall...

2009-06-04 @ 21:58:36
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0