Helgen snart över=/

Helgen har rusat som vanligt.Man har alltid en massa att göra och sen så är det tid för att nanna igen.
Igår hände detta:Jag träffa syrran i hbg*kul som alltid* och sen handla man mat och proteinpulver.Kvällen blev mys och film;)
Idag då?Jo då har jag storstädat och hängt upp allt julpynt och byttat gardinerna.Jag ska bara handla ett nytt duchdrapperi på ikea för 39kr och sen är jag färdig.
Snart ska jag träna en timme.Just nu vilar jag magen och frullen bestod av två ägg och protein shake och magen är enorm nu;)Är inte van att äta protein så jag blev mätt på TVÅ ÄGG!
Jag återkommer om hur viktminskingen påverkas av kcal räkning(så som innan) men nu består kosten av nästan bara protein känns det som;)

Hur har det gott med franns serumet då från loreál?
Ja  kan säga som så att de är INTE värt de pengarna.Fösrta veckan rammla fler ögnfransar av och sen andra veckan så blev de lite starkare.Men nu tycker jag att flera veckor har gått och det är faktiskt en minimal skillnad som innan.Spara de där 179kr och köp något annat för;)
Dessutom så tar de dubbel så mycket tid att sminka sig på morgonen för fransarna är ihopa klistrade och kvaliten ser då ut som lim.Man får separera fransarna en och en med en nål och gissa hur lång tid det tar.
Jag kommer använda slut på serumet men inte köper jag en ny.


Kommentarer
Postat av: A.C

hej gumman:D



hahhaa..naww..men du ska ta dt lugnt ju=) jag har tagit hur lugnt som helst nu också i helgen.. var bara ute i lördags:D skulle träffa en kompis idag o fika o så men han kunde inte plötsligt..han ska spela fotboll:p haha.~~ men men jag e hemma o kollar på filmer..finns inte mkt att göra ..

de andra ska ner till stan:9 heh julskyltning idag ju..inget spec alls, går ine på sånt längre:p haha



jag saknar dig med gummz:) aa några par skor till o en masss mysiga tröjor o så:)

2009-11-29 @ 15:30:10
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Areyanna

Kan tänka mig det, ser inte ut som nån hit tyvärr=/ men men nu har du ju testat allafall=) Hoppas du haft en bra helg söt??=)kram!

2009-11-29 @ 16:46:33
URL: http://areeyanna.blogg.se/
Postat av: sarah

Hejsan. Åh jag älskar klockor :) och tycker det e skoj att variera. Helgen har varit bra. Men nu e jag helt färdig efter julbaket med mamma. Kram

2009-11-29 @ 17:12:25
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0