Öppnat upp bloggen

Jag satt lösen för ett tag sen för jag orka inte skriva blogg,eller rättare sagt så har jag ont om tid.Lika så va det lixom ett "måste" att skriva och svara på kommentarer.Jag har bloggen enbart för min egenskull men besluta att öppna den idag.Jag kommer inte skriva lika mycket blogg för jag hinner inte.

Jag har börjat öka tiden på jobb.Ska först och främst klara 15h/veckan till januari.När man kommer hem är man helt slut och orkar inget annat än vila.Helgerna går ut på att ta igen de jag ej kunnat göra iveckorna,som städa och handla mat osv.Jag har inte tid eller ork att träffa mina vänner så mycket som jag velat så ha översende med att jag är superstressad.
Jag har börjat hjälpa pappa mycket och är hos honom en del så.
Jag vet inte då jag hade en mysig dag för mig sj,och lika så hade jag behövt en "shoppingdag" med syster så mitt indre mår bättre.

Jag älskar dig syster L och du anar inte hur mycket jag ser upp till dig.K du är en fantastik man och du har varit i vår familj länge och jag är jätte glad för dig.

Pappa är min underbaraste.Han har lärt mig så mycket och jag kommer att kämpa på,för det är det han vill och önskar.Jag älskar dig pappa.Jag är även glad att vi har M som gör så mycket för oss,tack!

Jill dig saknar jag enormt mycket och du är den "systern" som ingen kan ta i från mig;)Vi har gått igenom mycket du och jag och även om vi inte träffas lika mycket så ska du veta vilken styrka du ger mig.

S du är den som ser och märker allt.Vi träffas på rätt ofta för vi är ju grannar;)du anar inte hur mycket du ger mig gomman.*love*

Amy du får mig att må super då vi träffas och jag får vara "normal" för en stund och jag mår så bra i ditt sällskap.

André...du kommer sist i denna "tacksamhet"  men det innebär inte att du kommer sist i mitt hjärta.Tvärt om!ibland tar jag dig för givet och jag blir arg på mig varje gång.Du är den bästa mannen jag stött på och utan din kärlek och omsorg du ger mig,så hade mitt livt kännt så ensamt.

Tack ni närmaste alla,tack!

Köpte denna och en svart igår.har letat som en galning efter denna modell men igår va en slump så hitta jag det*yes*.....kan bara tillgga att jag hatar rött!


Kommentarer
Postat av: A.C

du passar i rött ju:D va du lyste upp:D hehe.~~ njas:)



har du fått konstiga kommentarer nu då?:S

jag ska åka hem idag.. har varit hos gris hela helgen, sen i fredags..

vilket väder här:S regnat hela helgen fan:/ asch~~ jobbigt..



du ska jobba idag ah?:) jag e hemma inte förrän sex ikväll..helt trött..jobbigt med tåg=/

mn vi får höras lah.hoppas helgen hr varit bra för din del:D kram

2009-11-23 @ 12:39:39
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: sarah

Hejsan gumman. Hoppas allt e bra med dig? Hur går det nu när du ökat upp jobbe timmarna? Helgen har varit toppen:) Din då? JAg väntar bara på att min fot ska bli bättre så vi kan åka till ullared och handla lite julklappar. Men det dröjer nog nån vecka till. Kram

2009-11-23 @ 14:01:38
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: sarah

Hejsan. Men det låter ju bra att du själv kan öka upp tiden med så mycket du orkar o känner. Är du fortfarande ledig på onsdagar? Jag förstår precis vad du menar. Ibland räcker tiden inte till, varken till sig själv eller till andra. Men så är det ibland. Då får man försöka prioritera det som man tycker är viktigast. Men det är inte alltid så lätt. Hoppas att du får en skön kväll iallafall.Kram

2009-11-23 @ 18:32:56
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: sarah

Ja det tyucker jag också majoriteten av svenskarna som e där o handlar är inte sånna. Men det framställs så. Okej jag förstår. Det är jobbigt ibland. Men jag hoppas att det blir bättre för dig snart och mindre stressigt. Nja inget speciellt till mig själv. Ska köpa lite julklappar till vänner och familj bara. Sen om man hittar något till sig själv är bara ett plus:) Kram

2009-11-23 @ 21:39:05
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Areyanna

Förstår dej! Jag har känns samma sak med min blogg sista tiden, har inte funnit inspiration eller nått alls. Men det kommer väll. Just nu bloggar jag mest när jag har något att blogga om å svarar på kommentarer vid tillfälle=) Har du fått mitt brev förrästenn? Kramar!

2009-11-24 @ 09:48:02
URL: http://areeyanna.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej Hanna!

Roligt att se att du öppnat upp igen... skulle skriva till dig på FB men hittade inte dig :( så tänkte ja skriva här men kom inte in....

Förstår att du inte alltid har ork och lust att blogga... men kul ändå att du är tillbaka :)

Skit snygg tröja föresten :) var har du köpt den? har även jag länge letat efter något liknande... den sitter jätte fint på dig! du är så snygg ;)



Kramar från Sara

2009-11-26 @ 11:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0