Fredag

Vakna med migrän,underbart.
Det börjar bli bättre och jag vet att jag mår bättre om jag håller igång idag.Jag kan röra mig bättre iallafall=)

Efter jobb och så ska jag göra ärenden.Ska kika på vart man kan köpa skydd till displyn,eller en mobil strumpa/väska.
Tack och lov så har Andrés syster den äldre modellen av min så hon ska eventuellt visa mig lite med att överföra saker till och från mobilen.Försökte sj men det gick inte,jo musik men inte bilderna=/

Imorron ska jag bara handla lite snabbt på citycross sen ska jag träffa grannarna en vända.Blir lungt så mycket jag kan.
Ni alla får ha en super fin helg.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej hej Nu e det äntligen fredag :) Hur mår du idag? Här e det ok. Var jätte tråkigt väder när jag vaknade :) Men nu så skiner solen minsan. Du kan köpa displayskydd på 24.se kostar typ 20kr. Där beställde jag till våra :) De har nog mobilstrumpor också:) Hoppas du får en underbar fredag :)Kram

2009-10-02 @ 12:13:39
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: A.C

hej gumman:)



naww..kunde du inte gå igår?:O shit..vad hände då?:S men du mår bättre idag?? ..

va tråkigt att höra...



jag har varit i skolan nästa hela dag..skit trött e jag:( men har haft dt gnska bra:D hehe..^^

nu har jag iaf långhelg..e ledig på måndag..men kmr bli en massa plugg har jagtänkt mig..måste liksom..annars hinner man inte med direkt:p hehe..^^

har du köpt mobil nu?? den rosa??:) hah..^^ nu e du glad och nöjd väl?:) ...



pössss

2009-10-02 @ 19:15:42
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hej gumman. Hur e det med dig idag??Här e det ok. Ska snart äta frukost tänkte jag.Sedan blir det en sväng till ikea. Måste ha nya ljus. Men befarar att där e skit mycket folk med tanke på det trista vädret :( Händer hos dig idag då? Kram

2009-10-03 @ 09:57:17
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0