En av mina garderober...

Tänkte lägga upp bilder på min ena garderob(har en till likadan)
Den är inte så glamurös och igår rensa jag lite i den så därför är den så tom.
Jag kommer även visa en del som är nytt i garderoben och kanske har ni sett något innan...vem vet=)

I trådbacken är bälten och hårklämmor som blommor och så.I backen har jag lagt i "festkläder" som inte används så ofta.Mina skor som ni ser är det lårhögastövlarna.


JAg har hängt upp de halsbanden jag använder mest så är det lätt att välja.Jag har en stor låda +4små lådor med smycken;)


Min nya "kavaj" från hm*me lajk*


En ful/snygg/tantig kort tröja i underbar kvalité.Man kan nog styla till den så outfiten ej blir "tantig"


En lång cardigan som jag fynda för 100kr


Mini klänning(men jag använder den som tunika)


Kavaj + linne i storlek 36 *älskar*


I lådorna är underkläder och strumpor.Jag fick ha det så för jag har katter som gärna vill ligga där och på såhär vis får jag ej katthår på dem.
Ser ni min pyamas som är en hare på??(skymt av örat)
Här har jag byxor och leggins och tröjor som ej används lika ofta.
Jag har haft närmare 100par byxor innan men när jag gick ner 12kg så passa inte dem så nu är min garderob tom=/


Här har jag mina heels=)


Här har jag mina väskor(i plastlådan ligger de väskor som jag ej använder ofta för att skydda dem)


Ni fick en inblick i min ena garderob=)
Jag går igenom min garderob ofta och ändrar om och hänger kläderna i olika outfit så är det bara att välja när man ska iväg.


Kommentarer
Postat av: A.C

den från H&M e ju fin:D hehe^^ Njas njas:D

snart behöver du en större garderob också:D hehe~~



naww..va tråkigt att höra dt:( men alla måste gå igenom det steget liksom, e skit dåkigt på att trösta folk..o dt vet du. men hoppas dt kmr gå bra på ngt sätt ändå:D hehe~~~



va med hnm nu så ofta du kan lah:D

2010-04-06 @ 18:30:51
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0